Et sorgens kapittel.............

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et sorgens kapittel.............

Har solgt min Panasonic TH-42PX70.....Vet ikke hvor hodet har vert...ville ha meg en større TV...Kjøpte en LG 47 LH3000, Bildet er fint og klart det....men er liksom et slør...som gjør at en venter på den siste lille skarpen....vanskelig å si...føler jeg må justere opp lyset på dagen og ned på kveldstid...så sitter for det meste og justerer og justerer. Men tegnefilm er helt sylskarpt. Kan være LCD lagg 5ms responstid...og 50Hz som gjør det uskarpt i ansiktene....er ansiktene jeg føler er uskarpe, og med Dreambox DM800HD så skal kilden inn være god.... Når kvelden faller på....så får jeg liksom ikke den dype sorte følelsen lengre...er også grått når du kikker litt på skrå inn på TVen. vet ikke om det er min innbildning...men ser på en måte ut som om bildet er litt...(littbare.. knapt synlig).. mørkere i en oval ring rundt kantene...akkurat som om det skulle vert en lommelykt i midten. Hva i :twisted: skal jeg gjøre. Sitter 4,5 meter fra skjermen...kan jo være at det er for stort bilde. Vil en LG 50 PS-3000 ha et bedre bilde, mer likt min gamle TH-42PX70? Eller skal jeg bare bite i det sure eplet...og gjøre meg til latter for kona....og kjøpe en Panasonic TH-42PX10Y som vel egentlig er en ren kopi av den jeg har solgt (Noen som vet om den er mere lyssterk om dagen iforhold til PX70?)
    Og har TH-50PX10Y et klart og fint bilde til tross for sine 50"
    Langt innlegg LG,en skal forøvrig inn igjen til Elkjøp

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Janome
    Har solgt min Panasonic TH-42PX70.....Vet ikke hvor hodet har vert...ville ha meg en større TV...Kjøpte en LG 47 LH3000, Bildet er fint og klart det....men er liksom et slør...som gjør at en venter på den siste lille skarpen....vanskelig å si...føler jeg må justere opp lyset på dagen og ned på kveldstid...så sitter for det meste og justerer og justerer. Men tegnefilm er helt sylskarpt. Kan være LCD lagg 5ms responstid...og 50Hz som gjør det uskarpt i ansiktene....er ansiktene jeg føler er uskarpe, og med Dreambox DM800HD så skal kilden inn være god.... Når kvelden faller på....så får jeg liksom ikke den dype sorte følelsen lengre...er også grått når du kikker litt på skrå inn på TVen. vet ikke om det er min innbildning...men ser på en måte ut som om bildet er litt...(littbare.. knapt synlig).. mørkere i en oval ring rundt kantene...akkurat som om det skulle vert en lommelykt i midten. Hva i :twisted: skal jeg gjøre. Sitter 4,5 meter fra skjermen...kan jo være at det er for stort bilde. Vil en LG 50 PS-3000 ha et bedre bilde, mer likt min gamle TH-42PX70? Eller skal jeg bare bite i det sure eplet...og gjøre meg til latter for kona....og kjøpe en Panasonic TH-42PX10Y som vel egentlig er en ren kopi av den jeg har solgt (Noen som vet om den er mere lyssterk om dagen iforhold til PX70?)

42PX70E ser bra ut på veggen min ja hehe
    Panasonic plasmaene fikk nytt frontglass etter pv/px70 som det er mindre refleksjoner på.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Janome
    Det er LCD det - du må nok komme deg tilbake til plasma 8)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic TH-42PX10Y som vel egentlig er en ren kopi av den jeg har solgt (Noen som vet om den er mere lyssterk om dagen iforhold til PX70?)
    Har hatt Panasonic TH-37PX70, PX80 og PX10 hjemme, og begge de gamle modellene var bedre enn den nye modellen. PX10 var lyssvak, og hadde et langt mer kornete/støyfullt bilde. Nei, PX10 i 37-tommeren var en gedigen skuffelse, så den tror jeg nesten du må styre unna. 42 eller 50 tommeren kan være bedre, de har jeg ikke sjekket (den kan være en viss forskjell mellom størrelsene).

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville ha anbefalt deg TH50PX8 - men det ser ikke ut som den er å skaffe lenger
    Ser derimot ut som om TH50PZ800 er å skaffe - en skjerm som kom godt ut i flere tester, men som ikke alle her på forumet er like glad i...
    Om du kan gå opp noen lapper ville jeg tatt en titt på årets Pana 46G10.
    Good Luck ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •