Problemer med tv, garanti?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med tv, garanti?

Hei.

Har en Daewoo DLT26C3HTB tv som har begynt og få litt problemer..
    Den lager en slags " pipe/suse " lyd som jeg hører når den er muted eller er på lav lyd..
    Denne irrierendes lyden forandrer seg etersom bildet på tv'n.
    Den vil heller ikke vise HDMI bilde fra min playstation 3, bare bilde fra AV(?) ( rød, gul, hvit ) kabelen...
    Dekoder funker fint via HDMI.

Tv'n nærmer seg 2 år ca. og er kjøp på elkjøp.

Hva kan jeg forvente av reparasjon eller lignende?

Vil jo tro denne er ute av produksjon så ombytte vil vel bli problematisk (?)
    Kan jeg eventuelt forvente pengene tilbake?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du har 5års reklamasjon og elkjøp kan helt sikkert få reparert tv'en for deg.
    Det at du ikke får bilde fra PS3 kan være at oppløsningen er satt for høyt på maskinen. Prøv å reset PS3'en, dvs når den er avskrudd (kun det røde lyset lyser) trykk så powerknappen og hold den inne til du hører pip nr 2. Det tar gjerne ca 5sekunder fra det første pipet.

Det med suselyden kan være trafostøy. Har det samme problemet på min Pioneer tv. Jo lysere bildet blir jo mer støy får jeg fra tv'en.

Men hvis den ikke har vært slik før så kan du helt klart reklamere på det. Få gjerne personalet i butikken til å teste det sammen med deg så de kan bekrefte ovenfor service verksted at feilen er tilstedet. (da slipper du at den kommer tilbake med en regning og teksten "ingen feil funnet")

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •