Sony KDL-40V5500 vs. Samsung LE40B555

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL-40V5500 vs. Samsung LE40B555

Lurer på om noen her har erfaringer med et av disse:

Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40V5500
    Komplett.no - Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40V5500

VS.

Samsung 40" LCD-TV LE40B555
    Komplett.no - Samsung 40" LCD-TV LE40B555

Etter å ha sjekket div. nettbutikker så ser jeg at begge apparat finnes for rundt 7000 kroner.

Har veldig liten erfaring med LCD skjermer gennerelt, så her er jeg veldig i tvil. Gode råd mottas med takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med LE40B535 ? Les denne linken før du bestemmer deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gunnleif
    Hva med LE40B535 ? Les denne linken før du bestemmer deg.
    Takker for svar. Har denne også i bakhodet. Den skal vel være temmelig identisk med 555 skjermen med unntak av en HDMI og Scart ekstra samt USB?

HDMI og Scart ser jeg vel ikke at jeg trenger mer av en på 535 og skulle jeg trenge det så finnes det alltid dobblere å få kjøpt.. usb en derimot. Den vet jeg ikke om kan være "kjekk å ha".

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SAT
    Takker for svar. Har denne også i bakhodet. Den skal vel være temmelig identisk med 555 skjermen med unntak av en HDMI og Scart ekstra samt USB?

HDMI og Scart ser jeg vel ikke at jeg trenger mer av en på 535 og skulle jeg trenge det så finnes det alltid dobblere å få kjøpt.. usb en derimot. Den vet jeg ikke om kan være "kjekk å ha".
    stemmer det att 555 har en ekstra hdmi, scart så har b535 1 stk og b555 2stk. men begge har Usb slik at man kan bruke Wiselink. men begge de modellene der har kun 1 USb port.

1000kr for en ekstra hdmi og scart, ville i allefall jeg spart meg. men det er slik jeg er. selv om det hadde vert veldig kjekt med en hdmi ekstra som er lett tilgjengelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gunnleif
    stemmer det att 555 har en ekstra hdmi, scart så har b535 1 stk og b555 2stk. men begge har Usb slik at man kan bruke Wiselink. men begge de modellene der har kun 1 USb port.

1000kr for en ekstra hdmi og scart, ville i allefall jeg spart meg. men det er slik jeg er. selv om det hadde vert veldig kjekt med en hdmi ekstra som er lett tilgjengelig.
    535 har såvidt jeg har sett ikke en slik USB port som gjør at man kan putte in en USB pinne og se på bilder man har tatt.Det har 555 og 5500. Men om dette er noe vits i, i og med at man kan kople pc til skjermen eller kameraet er vel et annet spørsmål.

Jeg studerte denne skjermen på Lefdal (i og med at de har kampanjepris på den i deres nye tilbudsavis) og hadde bestemt meg for å kjøpe den, eneste problemet der var at de selvsagt ikke hadde den på lager og heller ville selge meg en LG skjerm.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei se der. Komplett har en feil i de tekniske spesifikasjonene på tv`n. Det hva jo litt dumt att denne ikke hadde USB. Da hadde jeg nok valgt b555 i stedet for b535.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •