lcd tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: lcd tv

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lcd tv

Er det noen som har erfaring med innstillingene på Crea Tierra K32S-MV22N.Kjøpte tven i går,bruker ikke hd kabel. har prøvd å stille inn tven men får det ikke til. Pleas Help me

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Sitat Opprinnelig postet av murre906
    Er det noen som har erfaring med innstillingene på Crea Tierra K32S-MV22N.Kjøpte tven i går,bruker ikke hd kabel. har prøvd å stille inn tven men får det ikke til. Pleas Help me
    Dette er jo et umulig spørsmål og svare deg på slik uten videre,hva har du evt, ?? digitalt eller analogt signal du har??Her er det masse og ta tak i før du kan få et bra bilde!! Har du dekoder eller kun analogt i veggen??Det kan være signalene dine er for dårlig fra levrandør canal digital?? evt osv.....:?

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ned med kontrast, lysstyrke og farger.
    opp med skarphet kanskje? (Spørs om du har digitalt eller analogt)

LCD tv kan fort bli veldig lyssterk i mørke rom..
    Et tips er å kjøpe en kalibrerings DVD

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har erfaring med innstillingene på Crea Tierra K32S-MV22N.Kjøpte tven i går,bruker ikke hd kabel. har prøvd å stille inn tven men får det ikke til. Hvordan skal instillingen hvere kom med råd, er fortvilet over at
    bilde er dårlig når jeg ser f.eks på fotball bilde flimrer.hva kan jeg gjøre med det.Romet er ganske mørkt.har prøvd med en kalebrerings dvd med jeg synes bilde er fortsatt dårlig, kontrasten er ikke helt som den skal hvere.Klarer ikke å få bildet helt klart.Hvilken instillinger på Lys,Kontrast,farge,skarphet osv hva skal jeg justere tven til. Pleas Help me

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av murre906
    Er det noen som har erfaring med innstillingene på Crea Tierra K32S-MV22N.Kjøpte tven i går,bruker ikke hd kabel. har prøvd å stille inn tven men får det ikke til. Hvordan skal instillingen hvere kom med råd, er fortvilet over at
    bilde er dårlig når jeg ser f.eks på fotball bilde flimrer.hva kan jeg gjøre med det.Romet er ganske mørkt.har prøvd med en kalebrerings dvd med jeg synes bilde er fortsatt dårlig, kontrasten er ikke helt som den skal hvere.Klarer ikke å få bildet helt klart.Hvilken instillinger på Lys,Kontrast,farge,skarphet osv hva skal jeg justere tven til. Pleas Help me
    Test av Crea Tierra K32S LCD-TV - Tester - Lyd og Bilde Her følger litt erfaringer på dette apparatet.Tenkte meg at det er helt grelt stilt inn fra fabrikken!!Skulle du aboslutt ikke få stilt inn dette perfekt,kontakt evt butikken du kjøpte det av og de hjelper deg nok.I værste fall bytt inn tv til en annen!!Det skulle jo ikke være no problem !! Lykke til

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tv

fikk hjelp i dag av en tv expert i dag til å
    stille in tven via en kalibrerings dvd,så nå er tv
    son nåen lunde bra,fikk til svar at en tv til den
    prisen så kan en ikke forvente 100% topp
    kvalitet.Men han hadde sett tver til prisen
    som hvar mye dårligere en den jeg hadde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •