Svingbart (90/180) motorisert veggfeste

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Svingbart (90/180) motorisert veggfeste

Det er vanskelig å finne god informasjon og tips om svingbare veggfester. Jeg har kommet over to stk som kan dreies 90/180 grader og kan styres med fjernkontroll :

Mecatronica Flag 50 M:

Nord Teledistribusjon » Mecatronica Flag 50M

Lava LVM-601

LAVA

Det virker som om Vogels m.fl. ikke kan dreies 90 grader (er også i en annen prisklasse tror jeg).

Er det noen som har erfaringer med Lava eller Mecatronica?
    Fins det andre tilsvarende veggfester (dreies 90 gr) som kan anbefales istedet (må passe til 40"/42") ?
    Er motoriserte veggfester så trege at man etter en stund velger å ikke bruke dem likevel (må svinges 90 grader hver gang jeg skal bruke tv)?

Hadde satt stor pris på innspill. Er helt avhengig av et slikt veggfeste. Motorisert er ikke et must, men kan være kjekt å ha...
    (Mecatronica Flag 50 (uten M for Motor) er betydelig billigere)

Mvh
    eirik

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på denne jeg, selvom den er noen mnd gammel..
    Trenger okke være vinklinsbar på denne måten, men kunne trekkes ut og vris bortimot 90 grader

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Våger med med en bump her siden to spørsmål ikke har fått svar, og det er vanskelig å finne god info om dette, merkelig nok.

I min nyoppussede stue har jeg sørget for å legge inn spikerslag til veggfeste i veggen, og ønsker da å henge opp et veggfeste som kan svinge et 40-50 tommer tv minimum 90 grader.

Motor er ikke nødvendig for min del, men det hadde også vært interesant å høre om noen har erfaring med å svinge så store apparater hele 180 grader, sånn at man kan komme helt rundt et hjørne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •