Hei,
dette er den andre av en serie på (forhåpentligvis) tre tråder som vil omhandle lyd- og bildeanlegget jeg skal sette opp i min nye leilighet. De to andre trådene omhandler HTPC og lydanlegg. Når dette er sagt skal jeg komme meg til saken:

Jeg skal bygge et lyd- og bildeanlegg (som jeg blant venner ville kalt hjemmekino, men regner med noen her vil reagere på at det klassifiseres som hjemmekino ;P ) fra scratch i stua. I skrivende øyeblikk har jeg kun en laptop (men denne har jeg ikke planer om å bruke til lyd- og bildeanlegget). Det betyr at jeg blant annet behøver en flatskjerm.

Som nevnt i trådens tittel planlegger jeg å kjøpe en 50-tommer. Jeg har ennå ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha plasma eller lcd, men heller i skrivende øyeblikk mot plasma. TVen skal i all hovedsak benyttes til film (fra HTPC), men det skal ikke utelukkes at det vil kobles til en xbox 360 eller ps3 etterhvert også.

Såvidt jeg har forstått er LG 50PS3000 den klart billigste på markedet, og sett med mine simple og uvitne øyne ser den "helt ok" ut. Her følger en link: LG 50PS3000 .

Har denne TVen det jeg er ute etter? Og hva er eventuelt ulempene med den? Og om den skulle være no-go, kom gjerne med forslag til andre skjermer.

På forhånd takk!