LCD TV: Samsung eller LG?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD TV: Samsung eller LG?

Kjøpte for noen dager siden en LG 40LF2500 full-HD lcd-tv hos Elkjøp. Var allerede da noe i tvil, og det blir ikke bedre når jeg ser at Samsung LE40B535 averteres for 5995,- bl. a. hos Lefdal. Spesifikasjonene ser nesten bedre ut på Samsungen...

Bør jeg benytte meg av returretten til Elkjøp og få tak i en Samsung (og 1600 kr i lomma) i stedet?

Bruksområder er TV-titting og pc (derfor HD og lcd), pris er det viktigste kriteriet...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av passat06
    Kjøpte for noen dager siden en LG 40LF2500 full-HD lcd-tv hos Elkjøp. Var allerede da noe i tvil, og det blir ikke bedre når jeg ser at Samsung LE40B535 averteres for 5995,- bl. a. hos Lefdal. Spesifikasjonene ser nesten bedre ut på Samsungen...

Bør jeg benytte meg av returretten til Elkjøp og få tak i en Samsung (og 1600 kr i lomma) i stedet?

Bruksområder er TV-titting og pc (derfor HD og lcd), pris er det viktigste kriteriet...
    Jeg kan ikke sammenligne disse to modellene, da jeg ikke har sett LG 40LF2500, men jeg kan snakke varmt om Samsung LE40B535. Kjøpte den nettopp for å ha på soverommet og er godt fornøyd.
    Det er en veldig god tv til den "prisklassen"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av passat06

Hvis pris er det viktigste, bytt den inn til en 40b535, men spør selger pent om du kan få prismatch mot lefdal, så slipper du bytte butikk.. koster penger å kjøre til lefdal vettu. Og elkjøp gir ikke ut større beløp i kontanter, så da får du pengene noen dager senere på konto.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung anyday!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke LG LF2500 forrige modell? Sjekk LH3000 eller LH4000, f.eks. Komplett.no - LG 42" LCD-TV 42LH3000

LG anyday

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •