Tips 32-tommers Sony eller Samsung

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips 32-tommers Sony eller Samsung

Hei,

jeg skal kjøpe liten (32-tommers), men til gjengjeld meget bra LCD-TV. Har zoomet inn på Sony eller Samsung. Jeg hater dårlig bild ved bevegelser, så jeg tror jeg vil legge penger på 100 Hz.

Så da har jeg funnet de to kandidatene (for rundt 7000):
    Sony Bravia 32" LCD-TV KDL-32W5500
    Samsung 32" LCD-TV LE32B655

Noen tips om hva som er best? Er det evt. en annen modell jeg har oversett?

Takker for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ville gått for Sony

Her er det to gode tv'er du har foreslått, og jeg har hørt om flere som er begeistret for de nye Samsung-modellene. Spesiellt fordi de har nettverks-mulighet. Men de er såpass nye at det er vanskelig å finne tester av disse.

I morgen kommer jeg til å kjøpe Sony KDL-40W5500 selv, og tror jeg kommer til å leve godt med det valget. Sony scorer alltid høyt i de fleste tester, og for meg som ikke er noen skjerm-spesialist, så er dette viktig.

Håper dette var til hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Det med nettverkskobling høres meget interessant ut, og jeg ser at Samsung faktisk har noe de kaller Medi@2.0. Ser ut som om det kan gjøre det Sony sier kan gjøre med DLNA (og muligvis AppliCast).

Skal forske videre....

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Det er jo alltid gøy med ny tv:-D , jeg ville gått for Sony. Lykke til med videre forskning...

Sitat Opprinnelig postet av Lexander
    I morgen kommer jeg til å kjøpe Sony KDL-40W5500 selv, og tror jeg kommer til å leve godt med det valget. Sony scorer alltid høyt i de fleste tester, og for meg som ikke er noen skjerm-spesialist, så er dette viktig.
    Tror du kommer til å bli fornøyd. Kjenner en som har den modellen, og ble imponert over bildekvaliteten på BD.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony

Hei!
    Først, det lønner seg å sjekke pris flere steder og vurder vanlig butikk kontra nettbutikk (garanti, support, pris..)

Min historie:
    Vi kjøpte en rimlig 32" Samsung i 3 serien med RiksTV mottaker som TV nr. 2. Den ble returnert dagen etter til butikken. Hovedgrunnen var veldig dårlig bilde ved kun noen få graders betraktningsvinkel. Etter dette kjøpte vi en Sony 32W5500 til nesten dobbel pris.... Det jeg faktisk ikke var klar over på forhånd var den store forskjellen på bildekvaliteten. Sony TVen er av en helt annen klasse med skarpe og flotte bilder. Mange tilkoblingsmuligheter (også internett) og et kult playstation lignende meny system trekker også opp!
    Jeg regner med at tilsvarende også gjelder andre produsenter og de dyrere modell seriene (ref Samsung 6 serier +). Tips: Sjekk også betraktningvinkelen på TVen i "standard" bilde modus før kjøp!
    :-D
    Ruh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •