Bør jeg kjøpe LG 42LH4000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bør jeg kjøpe LG 42LH4000?

Er ute etter min første flatskjerm, og har landet på LCD på 40 - 42" størrelse.
    Har vært innom stort sett de fleste merker for å orientere meg, og de mest aktuelle er Sony, Philips, Samsung, og nå til slutt LG.

Er ikke så veldig keen på å handle på nettet, trives best med å gå i butikken å plukke det jeg skal ha. Hos Lefdal ble jeg tipset om LG 42LH4000. Selgeren mente han kunne matche Komplett sin pris, som er ca 7700 kr. Ikke dårlig når han i utgangspunktet skal ha 10.000 kr.

Jeg har sett på Sony KDL-40W5500K, som skal være en god skjerm, men som visstnok kan ha noe problem med clouding. Elkjøp selger denne skjermen for 9000 kr denne uken.

Alternativ nr.2 er Philips 42PFL7404, men denne er ikke i sortimentet til noen butikker i nærheten, og billigste pris på nettet er 8800 kr.

Samsung sin 6-serie strekker seg noen lapper lenger enn jeg er med på, så denne utgår.

Ergo: Skal jeg gå for LG´en, eller bør jeg styre unna og ta f.eks. Sony´en? Eller hva med å gå oppp til LG 42LH5000?

Takker for rask respons da jeg skal ut å handle i morgen.

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har akkurat kikket rundt på tver jeg også..jeg liker helt klart philips aller best...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da er ny tv kjøpt inn...

Etter litt om og men kjøpte jeg en Philips 42PFL7674H, Full HD, 42", 100 Hz, 4 HDMI, og USB inngang som tar de fleste formater inkl. AVI.

Handlet på Lefdal, veldig fornøy med selgeren, og fikk justert ned prisen med 1200 kr, og det er billigere en tilsvarende modell på nett, som er 42PFL7404.

Disse to tvene er identiske, men 7674H har litt bedre lyd, AVI via USB, litt mer fancy fjernkontroll (ubetydelig), pluss noen mindre kosmetiske ting utvendig.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter den FullHD-oppløsning for AVI-filer? Og MKV og MP4?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så mye vet jeg ikke om tven, desverre...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •