Hvem er arvtakeren til Philipps 42PFL9803H/10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvem er arvtakeren til Philipps 42PFL9803H/10

Jeg bestille her om dagen denne skjermen..

Philips - 9000-serien LCD-TV 42" DVB-T/C MPEG4* - 42PFL9803H/10 - 9000-serien - Tver - Lyd og bilde

men fikk vite at dette var en utgående modell, men de skulle prøve å skaffe den...kjempefint tenkte jeg i farta...Fordelen med denne, er at den har en lys ramme..svart er ikke tingen her hjemme..men jeg vil jo ikke ha en skjerm som er på vei ut...vil jo ha det nyeste selvfølgelig....

Noen som hvet hvilken skjerm som tar over for denne?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen?

Newcomer handofdoom sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva blir prisen på denne da?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av handofdoom

noen som vet når 46pfl9704h/12 kommer ut på markedet?

kan fort virke som jeg vil ha denne, men finner ikke ut av om den finnes på markedet enda..

help enyone?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    9804 er arvtakeren etter 9803. 9704 mangler ambilight. Både 9704 og 9804 er på markedet nå.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    9804 er arvtakeren etter 9803. 9704 mangler ambilight. Både 9704 og 9804 er på markedet nå.
    trudde denne hadde amilight
    Philips - 9000-serien LCD-TV 46" Full HD 1080p digital-TV - 46PFL9704H/12 - 9000-serien - Tver - Lyd og bilde
    og er den på markede nå?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    En 9804 modell er vel ikke annonsert enda?
    9704 er vel den foreløpige toppmodellen for 2009 line up'en, med LED lux bakbelysning og ambilight på 3 sider. Denne modellen kommer nok i løpet av september/oktober og blir sikkert lansert på IFA messen i september.
    9664 serien er på vei ut på markedet nå, men denne mangler LED bak belysning og har kun ambilight på 2 sider, men er allikevel en bra modell.
    Se test her:
    Philips 42PFL9664 42in LCD TV Review - TV Reviews - TrustedReviews

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ovegeir
    En 9804 modell er vel ikke annonsert enda?
    9704 er vel den foreløpige toppmodellen for 2009 line up'en, med LED lux bakbelysning og ambilight på 3 sider. Denne modellen kommer nok i løpet av september/oktober og blir sikkert lansert på IFA messen i september.
    9664 serien er på vei ut på markedet nå, men denne mangler LED bak belysning og har kun ambilight på 2 sider, men er allikevel en bra modell.
    Se test her:
    Philips 42PFL9664 42in LCD TV Review - TV Reviews - TrustedReviews

så med andre ord så er ikke 9704 på markedet enda som først antydet..?
    har ikke tv serru..og vil ikke kjøpe noe som blir byttet ut av en enda bedre modell om en mnd eller 2

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    så med andre ord så er ikke 9704 på markedet enda som først antydet..?
    har ikke tv serru..og vil ikke kjøpe noe som blir byttet ut av en enda bedre modell om en mnd eller 2
    Jeg er 99% sikker på at 9704 serien ikke er lansert enda, jeg har ikke sett noen nettbutikker som har denne på lager og har heller ikke hørt om noen som har bekreftet at den faktisk er lansert.
    Jeg er ganske sikker på at den blir lansert i løpet av neste måned etter IFA messen, men det er jo bare å vente og se.
    Jeg tror iallefall at 9704 serien blir verdt å vente på, det er enda flere LED segmenter på denne sammenlignet med 9803 = enda bedre kontrast og styring av sortnivået, oppgradert Perfect Pixel HD bildebehandling, og Ambilight på 3 sider.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    9704 er helt sikkert en DRIT fet skjerm..og jeg har utolig lyst på den...men jeg har ikke mulighet til og vente så lenge...
    Har hørt med Philips selv, og de sier også at 9704 ikke kommer riktig enda...9803 har desverre gått ut..og philips kunne ikke hjelpe med og skaffe den...Desverre...eller så hadde det blitt 9803..

Men det er jo litt håp da...trur jeg har kommet godt ut av det ved å bestille 42pfl9664...greit nok så er ikke kontrasten oppgitt himmelhøyt, kun 80000:1, men jeg trur nok de måler kontrast på en litt annen måte en samsung f.eks.(?)

bestille 9664 og pioneer BDPLX52, så det blir sikkert knall...men jeg er åpen for innvendinger...

Philips - 9000-serien LCD-TV 42" Full HD 1080p digital-TV - 42PFL9664H/12 - 9000-serien - Tver - Lyd og bilde

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    9704 er helt sikkert en DRIT fet skjerm..og jeg har utolig lyst på den...men jeg har ikke mulighet til og vente så lenge...
    Har hørt med Philips selv, og de sier også at 9704 ikke kommer riktig enda...9803 har desverre gått ut..og philips kunne ikke hjelpe med og skaffe den...Desverre...eller så hadde det blitt 9803..

Men det er jo litt håp da...trur jeg har kommet godt ut av det ved å bestille 42pfl9664...greit nok så er ikke kontrasten oppgitt himmelhøyt, kun 80000:1, men jeg trur nok de måler kontrast på en litt annen måte en samsung f.eks.(?)

bestille 9664 og pioneer BDPLX52, så det blir sikkert knall...men jeg er åpen for innvendinger...

Philips - 9000-serien LCD-TV 42" Full HD 1080p digital-TV - 42PFL9664H/12 - 9000-serien - Tver - Lyd og bilde
    Jeg har ikke sett 9664 live i butikk enda, kan kun basere meg på testen fra trustedreviews.com. 80.000 er jo dynamisk kontrast, jeg er redd for at Philips fortsatt ligger litt bak både samsung sin B650/750 serie og Sonys W serie når det gjelder sortnivå, men det positive er at det skal være store fremskritt sammenlignet med forrige generasjon 9000 serie som også fikk veldig bra kritikk. Det er jo litt smak og behag og, noen foretrekker Samsung, andre Sony. Selv er jeg veldig interessert i Philips grunnet veldig bra bildebehandling spesielt på SD sendinger, skarpt bilde med flotte farger og ikke minst Ambilight som jeg tror man fort blir bortskjemt med. Ambilight vil også bidra til at kontrasten virker bedre. Så jeg tror ikke du gjør et dårlig kjøp ved å gå for 9664 hvis ikke sortnivået er ekstremt viktig for deg, fordi det er nok betydelig bedre på 9704 serien.
    En ting som også må tas i betrakning er nok at 9704 serien blir nok betydelig dyrere en 9664 serien, hvis prisen er en issue for deg da.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driter i hele philips greia...bestillte en Pioneer PDPLX5090 i stede...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •