samsung b535 bundet til canal digital/get

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung b535 bundet til canal digital/get

Leser en komentar på komplett.no om samsung 535 at den er bundet til canal digital og Get når det gjelder dekoder. Han mener at det blir hakking i bildet med andre dekodere. Noen som har en annen dekoder enn fra canal digital eller Get som har denne Tv-en?

"Er fornøyd med TV alt i alt bra pris fra Komplett, og ingen klage til Komplett. MEN før du kjøper TV`en sjekk dette: Pratet med Samsung Norge Suport pga jeg sliter med å få de fullverdige HDkanalene til å fungere.. Kjøpe du TV og skal bruke den til bruk utenfor Canal Digital eller GET sitt frekvens ja da sliter du endel med denne TV`en..

Det er sån att TV`en er best på de frekvensene samsung har instilt den til.. altså feks vis ditt boretslaget eller ditt hus har kabelnettverk som levere kanaler over frekvensen som TV`en er instilt til ja da må du regne med hakking og kutt i bilde og lyd.

Samsung Norge sa selv at denne modellen er instilt til en frekvens som er egnet BEST!! til Canal Digital eller GET! Så sier jeg "hvorfor ikke informerer dere ikke kunden at TV`en er best til det og at vis boretslaget har eget kabelnettverk så må dere kjøpe en annen TV.." "Det hadde dem ikke resurser til nå i etterkant"

Altså har du Canal Digital eller GET som kabel levandør da er TV klokkeklar, men hvis du ikke har det.. Så kan du bare glømme denne TV`en!

OBS du kan redigere frekvensen manuelt, men ifølge teknikeren for kabelnettverket mitt sier han att utenfor de eksakte frekvensene greier TV`en såvidt å håndtere MPEG2 formatet og i hvertfall ikke MPEG4 format. Han kalte det en typisk Samsung "Bugs"

Ellers er TV`en en bra produkt.. har stortsett alt! "

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joramo91
    OBS du kan redigere frekvensen manuelt, men ifølge teknikeren for kabelnettverket mitt sier han att utenfor de eksakte frekvensene greier TV`en såvidt å håndtere MPEG2 formatet og i hvertfall ikke MPEG4 format. Han kalte det en typisk Samsung "Bugs"

Ellers er TV`en en bra produkt.. har stortsett alt! "
    Da er det vel bare å få opplyst de eksakte frekvensene fra kabelselskapet ditt og problemet er ute av verden med andre ord?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hæ?

Har du en dekoder leverer denne et ferdig signal over HDMI. At det da blir hakking er da ikke Samsungs feil? Har etter hva jeg kjenner til svært lite med frekvenser å gjøre.

Eller snakker du nå om digitaldekoderen som står internt i tven, som du trenger en CAM for å få til å fungere?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, sikkert han med innlegg på komplett som roter