Ny tv og lite teknisk av seg.. Hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny tv og lite teknisk av seg.. Hjelp!

Heisann, jeg er ny på forumet og jeg har kjøpt meg en Sharp Lc-32RD8E (hd-ready)

Jeg har 2 spørsmål det ene lyder slik:

Det er mulighet for å sette den til 100hz, men jeg finner virkelig ikke ut hvordan jeg gjør dette! Jeg har vært inne på instillinger osv, og funnet ut hvor man gjør det! Men det fungerer søren ikke, noen tips, erfaringer etc. ??

Og det andre, det skal være mulig å gå fra 576p til 1080p? Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg gjør dette! Finner ikke engang instillingene, noen som vet hvor? Eller hvordan?

mvh Even

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har en hd-ready TV og da er det ikke mulig å gå fra 576p til 1080p, men kun til 720p. Å justere dette kan gjøres i menyen til avspilleren du bruker. Eks. dvd eller bd spiller.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror at det heter beveglige bilder (på) i menyen for å aktivere 100 hz på sharp.og som sagt over er det kilden du kobler til tv som bestemmer oppløsningen,bruker du en kabel eller paraboldekoder som takler hd, må den kobles til tv med hdmi eller komponent kabel for at du skal ha mulighet for 720p eller 1080i oppløsning på din tv.Med scart eller vanlig antennekabel vil du kun få 576p.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •