bestille fra nett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bestille fra nett

Er på jakt etter ny tv og pris på nett i forhold til butikk er jo så stor at det er til å bli kvalm av. har bestilt en del datautstyr fra komplett opp igjennom og vurderer å handle tv nå. er skeptisk med å handle tv fra nett pga frakt osv. er det faktisk så trygt som jeg har fått inntrykk av her inne?

Newcomer steinm sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av evorkahn
    Er på jakt etter ny tv og pris på nett i forhold til butikk er jo så stor at det er til å bli kvalm av. har bestilt en del datautstyr fra komplett opp igjennom og vurderer å handle tv nå. er skeptisk med å handle tv fra nett pga frakt osv. er det faktisk så trygt som jeg har fått inntrykk av her inne?
    Så lenge du holder deg til seriøse aktører, og de finnes det en del av.
    Det eneste aberet jeg har hatt var ned en pc skjerm, måtte fikse alt selv.
    Dvs ringe importør og få tilsendt returlapp for så sende avgårde skjerm.
    Med en tv så må vel det gå an å få levert den til nærmeste godkjente reperatør, men det får du sjekke ut.

Mvh

Steinm
    Parasound P7 -Parasound Halo A21/A31 - Marten Django L - Marantz SA-15S1 - Marantz BD 7004 - Rega planar 3 - 2 stk System Audio Se 200 -
    Sony HW65

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steinm
    Så lenge du holder deg til seriøse aktører, og de finnes det en del av.
    Det eneste aberet jeg har hatt var ned en pc skjerm, måtte fikse alt selv.
    Dvs ringe importør og få tilsendt returlapp for så sende avgårde skjerm.
    Med en tv så må vel det gå an å få levert den til nærmeste godkjente reperatør, men det får du sjekke ut.

Mvh

Steinm
    Hvilke leverandører i norge har hjemmeservice\hjemmehenting på tv?
    Er ikke så lett å få sendt avgårde en stor plasma liksom

Jeg har forsåvidt brukt infocare furuset\kongsvinger mye, de har hjemmeopphenting enda ikkesant?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av darket
    Hvilke leverandører i norge har hjemmeservice\hjemmehenting på tv?
    Er ikke så lett å få sendt avgårde en stor plasma liksom

Jeg har forsåvidt brukt infocare furuset\kongsvinger mye, de har hjemmeopphenting enda ikkesant?
    De fleste seriøse ordner nok dette for deg om det er nødvendig, inklusive hvis du angrer, men på det siste må du betale frakten.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg bestilte min sony 52w4000 på nettet og det gikk helt fint, var en enorm kasse men den kom med lastebil hjem, en kamerat bestilte nettopp en samsung 55 led tv fra mpx.no og den kom helt fint hjem til han, enorm kasse på den også (største jeg har sett)
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte nylig LG 60PS8000 fra komplett, alt ok bortsett fra forholdsvis lang leveringstid (2 uker fra bestillings dato til levering, da var den på lager)

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av seaholt
    Bestillte nylig LG 60PS8000 fra komplett, alt ok bortsett fra forholdsvis lang leveringstid (2 uker fra bestillings dato til levering, da var den på lager)
    Skjønner ikke at komplett.no som er så stor IKKE klarer å finne seg en bedre avtale enn Posten Tyngre hjem på døren 15-1600kr i frakt også, MPX leverer til 5-600kr og Netshop kan levere til arbeidsplass for 350kr...tenk på det når komplett har "sjokk"tilbud, i noen tilfeller kan du spare godt over 1000lappen i frakt

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte TV fra Siba for et par år siden. Den ble sendt fra nærmeste Siba-butikk og det gikk fort. Schenker leverte på døra. Sparte 3-4.000kr på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Janome
    Skjønner ikke at komplett.no som er så stor IKKE klarer å finne seg en bedre avtale enn Posten Tyngre hjem på døren 15-1600kr i frakt også, MPX leverer til 5-600kr og Netshop kan levere til arbeidsplass for 350kr...tenk på det når komplett har "sjokk"tilbud, i noen tilfeller kan du spare godt over 1000lappen i frakt
    Enig at det er en dårlig pris, men sånn er det vel å bo i utkant Norge(såg dei har box som levrandør til visse adresser til ca. 500-600kr)
    Men komplett var uansett billigst frakt inkludert.

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av seaholt
    Enig at det er en dårlig pris, men sånn er det vel å bo i utkant Norge(såg dei har box som levrandør til visse adresser til ca. 500-600kr)
    Men komplett var uansett billigst frakt inkludert.
    Box er kun om du snakker Oslo Vestfold osv....og føler ikke jeg bor i utkant Norge rett utenfor Bergen...likevel bruker posten 2 uker på å frakte en tv fra Sandefjord til Bergen

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av evorkahn
    Jeg har bestilt TV fra Netshop, Komplett og BMH. De ble levert på døren, og jeg opplevde ingen forviklinger i den forbindelse, hverken før eller etter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •