Hei. ny på dette forumet. lest litt her og der, men fant ingen steder som utalte seg noe særlig om bildekvaliteten på SAMSUNG LE46B655T2W.

hadde en filmkveld hjemme her forleden, så "I AM LEGEND"(blu ray på ps3) som naturligvis var bra, jeg måtte skru av 100 hz motion for og fjerne støy rundt bevegende objekter. så dette ordnet seg.

noen dager senere så jeg på "Training Day" (blu ray på ps3) her ble jeg relativt skuffet, da det ble litt svarte scener, kan gå i detaljer.
helt på starten så ser man en "svart mann" på veldig nært hold, og når han beveget hodet sitt opp og ned og slikt, så ble bildet liksom så rart, det så ut som om det var vann på skjermen, det det bluret men bare når det er veldig mørkt, og ting er nære. da mister det detalje nivået, og alt ser bare ut til å blure ut sammen, så bakhodet hans så veldig unaturlig i bevegelser, som jeg sa tidligere, fikk sånn vann bevegelser.

så mitt spm da er, er dette noe med tv instillinger, eller blu ray spiller, da jeg bruker ps3. vil jeg kunne løse det ved instillinger, eventuelt kjøpe en blu ray spiller.

har også en yamaha rx-v 3900 reciever, men tror ikke det skal være relevant.

takk for alle svar