Samsung LE40R41 - verdt 4000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40R41 - verdt 4000?

Heisann! Lest litt rundt på forumet her og måtte melde meg inn når det var såpass seriøse og bra svar!

Jeg skal kjøpe meg en ny TV nå, sitter på en 32" STOR kassefaen av en tv! veier jo et tonn MINST! Men er en "fattig student" og har ikke 15.000 ! men har ca 5000! Jeg kom over et tilbud på en 40" Samsung LE40R41 og har googlet og googlet for å finne svar på mine spørsmål og endte her!

er den verdt 4000?

er den i full HD eller bare "HD klar"? (leste et sted at HD klar = den kan ta imot HD signaler men ikke vise det i HD mens "Full hd/HD ready = at den vil kunne ta imot OG vise det i HD kvalitet!?)

den er vel 720p (?), er det stor forskjell fra 720 - 1080? altså er det virkelig en stor merkbar forskjell?

Ca alle forumtråder sier jo at den begynner å dra på åra, men 40" til en fattig student som kommer til å¨bruke tvn til 70% xbox (hdmi) og 30% film/tv burde den gå eller burde jeg heller bruke mine 5 lapper på noe annet?
    Vil HELST ha 37" eller mer og har jo sett noen på f eks. komplett osv til 4,5-5 tusen men regner jo med at de er litt dårlige i forhold til de til 7000?

Grunnen til at jeg får for 4000 er fordi jeg kjenner en som selger tver i butikk og denne har vært utstillingsmodell, men det burde vel gå bra (??)

Takk for svar!

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung sin R41 modell begynne å bli ganske gammel etter hvert (3 år...) Den er HD ready.

4000 kroner er kanskje litt i overkant for denne modellen, spesielt siden det har vært en utstillingsmodell og dermed sikkert brukt mye.

Tror jeg heller ville satset på de nye modellene til f.eks. samsung. Denne koster 5500:
    Samsung LE50A457

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja okay, noen andre som har hatt / har denne tvn med noen andre tanker?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror denne heller er rundt 5 år, så styr unna. EE-avfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jebus89
    Heisann! Lest litt rundt på forumet her og måtte melde meg inn når det var såpass seriøse og bra svar!

Jeg skal kjøpe meg en ny TV nå, sitter på en 32" STOR kassefaen av en tv! veier jo et tonn MINST! Men er en "fattig student" og har ikke 15.000 ! men har ca 5000! Jeg kom over et tilbud på en 40" Samsung LE40R41 og har googlet og googlet for å finne svar på mine spørsmål og endte her!

er den verdt 4000?

er den i full HD eller bare "HD klar"? (leste et sted at HD klar = den kan ta imot HD signaler men ikke vise det i HD mens "Full hd/HD ready = at den vil kunne ta imot OG vise det i HD kvalitet!?)

den er vel 720p (?), er det stor forskjell fra 720 - 1080? altså er det virkelig en stor merkbar forskjell?

Ca alle forumtråder sier jo at den begynner å dra på åra, men 40" til en fattig student som kommer til å¨bruke tvn til 70% xbox (hdmi) og 30% film/tv burde den gå eller burde jeg heller bruke mine 5 lapper på noe annet?
    Vil HELST ha 37" eller mer og har jo sett noen på f eks. komplett osv til 4,5-5 tusen men regner jo med at de er litt dårlige i forhold til de til 7000?

Grunnen til at jeg får for 4000 er fordi jeg kjenner en som selger tver i butikk og denne har vært utstillingsmodell, men det burde vel gå bra (??)

Takk for svar!

følg med på prisguiden og kjøp en le40b535, de har vært under 5 lapper faktisk. Men ideelt sett, så spar litt til, kutt ned på fylla etpar helger og kjøp deg noe som du blir fornøyd med på sikt
    Å kjøpe en tv som har stått i utstilling siste 3 åra er bare... dessuten er den akterutseilt med flere mil spesifikasjonsmessig

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av darket
    følg med på prisguiden og kjøp en le40b535, de har vært under 5 lapper faktisk. Men ideelt sett, så spar litt til, kutt ned på fylla etpar helger og kjøp deg noe som du blir fornøyd med på sikt
    Å kjøpe en tv som har stått i utstilling siste 3 åra er bare... dessuten er den akterutseilt med flere mil spesifikasjonsmessig
    Jeg solgte min 1 år gamle Samsung 40M86 UNDER den prisen for 6-8 måneder siden...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •