Hei.

Jeg trenger hjelp til å bestemme meg for hviken tv jeg bør velge, håper noen med peiling kunne veiledet meg i riktig retning.

Mitt behov/bruksområde er i hovedsak Xbox-360 spilling, og streaming av serier og film fra pc via nettverk (360`en). Jeg lurte derfor også på mulighetene for å streame HD-sendinger fra pc via nettverket/360`en, hvilke tilkoplingsmuligheter jeg må ha for å tillate dette. (Mitt gamle system tillot meg kun å streame divx/avi formaterte filer, antar at dette skyldes begrensninger i tv`en, da denne var av typen "kassetv". Det er HDMI-utgang på min Xbox btw.

Er litt fleksibel på pris, hadde hovedsaklig tenkt meg en relativt billig tv, til rundt 5-6000, men er villig til å legge inn litt ekstra for kvalitet. (Student, så jo mer for en billig penge, jo bedre.

Håper noen tar seg tid til å hjelpe en kunnskapsløs stakkar, da jeg har lest meg grønn på diverse spesifiasjoner uten å bli stort klokere!

EDIT: Vil helst ha en tv i str. 40"+ Er denne noe å samle på? Lefdal - Philips 42" LCD-TV