Automatisk oppstart ved HDMI

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Automatisk oppstart ved HDMI

Har en Samsung LE46A559 og har etterhvert fått flere og flere apperater med HDMI kabler tilkoblet denne.

Eneste som irriterer meg er når jeg f.eks. starter Blu-Ray spilleren så skifter ikke TV-en "kanal" automatisk.

Har snakket med et par stykker som vertfall påstår at de har peiling på TV og de er fast bestemt at det er en innstilling på TV hvor man kan velge om TV-en skal skifte kanal automatisk eller ikke.

Har gått igjennom alle menyene på TV-en uten at jeg finner svaret, må si det at jeg har gjennomgått manualen 4-5 ganger uten at jeg ble noe klokere.
    I desperasjon så sendte jeg en mail til Samsung og spurte dem..
    Fikk i svar at jeg måtte ringe et 815 nummer og spørre etter en tekniker...

Håper derfor at noen på dette forumet kan hjelpe meg så slipper jeg og ringe Samsung for 30,- minuttet..

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [endret]Beklager - jeg får skylde på varmen; jeg har jo bare en kilde koblet med HDMI til selve TVen, og den andre til receiveren, så det at jeg ikke får switchingen til å gå automatisk er kanskje ikke så rart...[/endret]

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    [endret]Beklager - jeg får skylde på varmen; jeg har jo bare en kilde koblet med HDMI til selve TVen, og den andre til receiveren, så det at jeg ikke får switchingen til å gå automatisk er kanskje ikke så rart...[/endret]
    Ingenting nyttig og si altså :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •