46" med DLNA-støtte og Canal Digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

46" med DLNA-støtte og Canal Digital

Er på utkikk etter en ny LCD/LED-tv som støtter DLNA (fortrinnsvis trådløst), samt er kompatibel med kabel-TV fra Canal Digital.

Har kikket litt på Samsung LE46B755 (Samsung LE46B755) og Samsung LE46A766 (Samsung LE46A766) uten at jeg helt har klart å bestemme meg (som nok skyldes at jeg har litt for lite peiling..).

Er klar over at det finnes en del nice LED-modeller på markedet, men 15000 er sånn omtrent max av hva jeg hadde tenkt å svi av.

TV'en skal stå i en stue med relativt mye vindu (ikke direkte sollys på TV'en), og nytes fra ca. 4-5 meter. Media skal streames fra en Synology NAS-disk.

Er primært ute etter tips og råd om hvilken TV som kan gi meg en bedre og mer sømløs medie-hverdag, men om noen har erfaringer fra tilsvarende oppsett og kobling, eller mener DLNA ikke er tingen å satse på, er jeg åpen for innspill

Takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sjovoll
    Media skal streames fra en Synology NAS-disk.
    Kan denne disken fungere som DLNA "server"? Altså at man kan plugge den i tv uten mellomledd?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, - tanken min var vel å *ikke* plugge den i TV'en, men gjemme den bort et annet sted i huset, og overføre media trådløst/via nettverkskabel. Men for å svare på spørsmålet ditt, "ja, en NAS-disk med DLNA støtte (noen av synology sine har det) kan overføre direkte til en TV, gitt at TV'en også støtter DLNA). Sjekk Home - DLNA for en oversikt over teknologien og enheter med sertifisert DLNA-støtte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •