Ny 50 plasma, hjelp til valg.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny 50 plasma, hjelp til valg.

Skal igang med å bytte ut min Pana PX70 42 tommer. Har vært svært fornøyd med tv'n, men ønsker meg full HD samt noen tommer større, og nå begynner jo prisene å bli ok!

Er plasmafan av natur, ser mye SD gjennom Getbox'en samt en del DVD, og HD gjennom PS3 og Xbox. Har satt meg en grense på 12000 kr, derfor eliminerer jeg den nye Samsung PS50B850 serien.

Står mellom Samsung PS50A656, PS50B550 og Panasonic TH-50PZ80.

Er ingen fan av designet til Panasonic, mener Samsung ser best ut, og hittil er det PS50A656 som tiltaler mest da pris hos netshop.no er 9995. Jeg klarer meg fint uten rikstv mottaker! Har noen erfaring med disse modellene nevnt ovenfor? Eventuelt hvilken er best? Vil gjerne høre erfaringer med fargestikk osv, ser at noen nevner at Samsung har tendenser til grønnstikk i mørke raske scener. Er litt kresen, men ikke voldsomt.

På forhånd takk for hjelp.

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gitt at PS50B550 har nyere panel enn PS50A656 ville jeg tro den var et langt bedre kjøp. Det ser ut til å ha vært store forbedringer i B-serien kontra A. PS50B655 er ihvertfall et langt bedre panel enn A656.

Om det er grønt stikk i mørket drar man litt ned på grønn offset. Burde ikke være noe problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg stussa litt på betegnelsene, men skjønner nå at B serien er nyere, og da blir valget PS50B550, siden prisen er såpass hyggelig. Grønnstikket var også noe som så ut til å plage de som hadde A-serien.

Takk for seriøst svar. Dersom dere mener jeg har glemt noen verdige konkurrenter her, så skyt inn, jeg er lutter øre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •