Lite budsjett, Ny 40-42 tommer til stuen ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lite budsjett, Ny 40-42 tommer til stuen ?

Heisann
    Intro:
    Jeg har en gammel Lumatron 37' lcd som jeg kjøpte på coop obs for noen år siden. Jeg ble rett og slett forbløffet hvor dårlig min tv er nå, i forhold til de nye oppdaterte tvene på markedet..

Dette er hva jeg bruker min tv til idag:
    - Vanlig kabeltv; Går i barnetv for minsten(drømmehagen anyone?), såpeserier for dama, og litt fotball for meg
    - nintendo wii; Spiller avogtil, ikke noe jeg liksom gidder å sette meg ned med
    -laptop koblet opp via VGA til tv sin PC(RGB vga) utgang tror jeg det heter.

Dette er bruken min, og jeg kommer sikkert til å kjøpe meg en bluray spiller for å få med meg de heftigste filmene etterhvert.. (ja jeg er utdatert

Ønsker meg en ca 40-42 tommer tv, og jeg har alltid vært trukket mot LCD, hvorfor det vet jeg ikke..

Sett litt på en samsung 40 B535, og den er jo meget rimelig fortiden, 6-6500,-ca, men er det noen andre heftige tips? 40LH3000 ?
    Prisklasse 6000->10000, og tror jeg hopper over edge-led tvene til samsung, med mindre prisen detter ned etpar tusen ihvertfall..

Skulle kanskje hatt muligheten til å plugge inn en usb minnepenn i tv, for å se på film\bilder via den måten også, så slipper jeg å ta det via laptop eller brenne det ut(typisk familiebilder fra ferien når bestemor kommer på besøk eller hva?)

Jeg trenger ihvertfall hjelp, og kompetansen sitter på dette forumet, noen gode tips å komme med?..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Er ikke akkurat noe ekspert på området, men har netopp kjøpt en Philips 32" 32PFL5404H som jeg er veldig imponert over. Det er en billig TV med støtte for både RiksTV + Canal digital + video avspiling via USB. Da støttes MP4 og vanlig DivX / XviD filmer. Veldig god bilde fra analog kabel TV for en billig TV vil jeg si.

Hadde jeg trengt ny TV hadde jeg sikkert sett på Philips 42 AMBILIGHT 42PFL8404H som i tilleg til den 32" har også netverk støtte + bedre bilde behandlig prossesor + full HD og 100Hz.

TV-en har veldig god media støtte i følge disse Philips 42PFL8404H 42" Full HD 1080p specifications. Dessuten virker det som om den har pixel mapping 1:1 hvis jeg skjønner dette "unscaled (1080p dot by dot)" riktig.

Hilsen
    Staljin

Newcomer eplehagen sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony KDL-40V5500 er enkelt og greit en superduper 40" tv. Selges for 7990 på Komplett

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •