LG LH3000-serien - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lh3000

Har selv denne tven og er kjempe fornøyd.
    Da jeg fikk denne tilbake på forsikringen i sommer var den priset til 10990 på elkjøp.
    Fungerer knall godt til mitt bruk..
    Men har noen andre hatt problemer med å få med hele bildet når dere kobler pcen til tven?
    Får ikke med ytterkantene på bildet...

For deg som vurderte Blu-Ray spiller til 1600 kr;
    Skal du koble lyden til tven er denne spilleren sikkert grei nok,
    men skal du koble gjennom et stereo/surround anlegg som det er litt trøkk i
    vil lyden på de billigste være veldig skuffende..
    Gikk selv i denne fella..
    Har nå gått til innkjøp av testvinneren fra Panasonic, DMP-BD60,
    og er utrolig fornøyd.
    Testet denne opp mot Pioneer spillere til 6000,- og klarte nesten ikke skille disse.
    Og DMP-BD60 koster 2995,-!
    Kan trygt annbefale denne til de fleste som vil ha en god BR-spiller.
    (Busk lyd og bilde)
    Står at det er ukas tilbud, men det har de hatt på den spilleren i 2 mnd :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Min erfaring med 42LH3000

Hei!

Har nå hatt min 42LH3000 i et par uker og vil komme med min erfaring. Jeg bør kanskje nevne at min forrige tv var en Panasonic 37PX80 plasma...

Har brukt USB-"hacken" og åpnet for bruk av USB-inngangen til filmer, bilder og musikk, og dette fungerer bra. Bildet på HD-filmer er generelt veldig bra. To små ting er at jeg noen ganger må skru teksten av og på igjen før den kommer fram, og jeg har hatt litt trøbbel med etpar filmer i 1080p som TVen påstår er "invalid file" selv om de funker på PCen.

Har satt mitt Canal Digital kort i en vanlig Riks-TV CAM (Technicrypt CXV) og bruker dette på kabel-tv inkl. HD-kanalene. Strålende! En fryd å se på HD-sendingene!

Det er åpenbart stor forskjell på SD-sendingene og er programmet/sendingen dårlig synes dette godt på LH3000. Men det er også mange SD-sendinger i bra kvalitet og disse ser akseptable ut. Men generelt på SD-sendinger er bildet dårligere enn på min forrige TV.

Lyden er det som virkelig trekker ned for meg. Når jeg har det litt stille i stua, og har lyden litt lavt høres en susing (white noise og skurring) når det er lyd på sendingen/filmen. Dette gjelder uansett om jeg ser SD/HD eller film fra DVD eller USB.
    Jeg har ikke koblet TVen til surrounden min enda, kan være at lyden blir bedre da... Noen som har erfaring med det?

Exlex

Newcomer endorfun sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener å ha lest at den summelyden (buzz) kommer fordi du bruker CAM'en, har du forsøkt å bruke en vanlig dekoder? Jeg har ingen begrunnelse for hvorfor det skal være slik, har bare plukket det opp på et annet forum.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •