Lg 42lh5000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Lg 42lh5000

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg 42lh5000

Jeg er på jakt etter ny TV, på tide og bytte ut crt-kassen :-) Tv'en skal jeg hovedsaklig benytte til vanlig tv, film og fotball.

Jeg var innom hos et par elektrobutikker, hvor begge selgerene jeg snakket med skrytte veldig av LG 42LH5000 som har 200Hz.

Her er den eneste testen jeg finner på nettet: LG 42LH5000 42in LCD TV Review - TV Reviews - TrustedReviews

Er det noen her inne som har noen erfaringer med denne TV'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen meninger eller erfaringer med denne tv'en? Verken sett eller hørt?

For meg står det mellom LG tv'en og kanskje en av disse to:
    - Philips 42PFL8404
    - Sony KDL40W5500

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KDL40W5500 har jo blitt skrytt opp og ned
    Men hva har samsung å tilby? Le40b535 (5999,-) eller Le40B555 (6999)

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordelen med LGen er at du får såpass mye til prisen. Full HD, 200 hz og media avspilling (avi, mkv osv) Det er en meget god tv, men det finnes en god del bedre tver på blant annet sortnivå og skarphet hvis du hopper en tusen lapp eller 2 opp. Snakker da om LE40B656 eller som nevnt, KDL40W5500...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Fordelen med LGen er at du får såpass mye til prisen. Full HD, 200 hz og media avspilling (avi, mkv osv) Det er en meget god tv, men det finnes en god del bedre tver på blant annet sortnivå og skarphet hvis du hopper en tusen lapp eller 2 opp. Snakker da om LE40B656 eller som nevnt, KDL40W5500...
    Sonyen har jeg sett en del på, men jeg har også lest at den har litt problemer med clouding og ikke er noe særlig på fotball. LGen har jeg derimot ikke funnet like mye stoff om på nettet, så det kan jo godt være at den sliter med litt av det samme og andre ting uten at jeg har fått det med meg. Sonyen er i tillegg 2 tommer mindre og har et litt "kjedeligere" design, men jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gå for :-)

Sony KDL40W5500 og LG 42LH5000 koster begge rundt 10.000 kr. Mener du at Sony vil være et bedre kjøp?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •