Summelyd fra philips 42pfl9632D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Summelyd fra philips 42pfl9632D

Hei, jeg har en Philips 42pfl9632D
    har hatt denne i snart to år, og har vært superfornøyd, men her om dagen, la jeg plutselig merke til en summelyd i toppen av tv'en, (bzzzzzzz lyd, omtrent som en humle) den er der både når den er kald og varm, men lyden er kanskje noe mer fremtredende når tv'en har stått på en stund og blitt varm, den er ikke veldig høy, men høy nok til å irritere vettet av meg når jeg skrur av lyden på tv'en og da sitter jeg 3-4 meter fra tv'en....
    synes det er rart at jeg ikke har lagt merke til denne lyden før, (hvis det er normalt) i og med at jeg har hatt tv'en såppas lenge....

garantien går ut i okotober så hvis det er noe galt med den, er det greit å få det fikset nå.....

Derfor lurer jeg på om noen med samme tv kunne sjekket om dette er normalt, står man inntil tv'en hører man den godt over hele toppen...

Takker for alle svar...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Laban....
    Hei, jeg har en Philips 42pfl9632D
    har hatt denne i snart to år, og har vært superfornøyd, men her om dagen, la jeg plutselig merke til en summelyd i toppen av tv'en, (bzzzzzzz lyd, omtrent som en humle) den er der både når den er kald og varm, men lyden er kanskje noe mer fremtredende når tv'en har stått på en stund og blitt varm, den er ikke veldig høy, men høy nok til å irritere vettet av meg når jeg skrur av lyden på tv'en og da sitter jeg 3-4 meter fra tv'en....
    synes det er rart at jeg ikke har lagt merke til denne lyden før, (hvis det er normalt) i og med at jeg har hatt tv'en såppas lenge....

garantien går ut i okotober så hvis det er noe galt med den, er det greit å få det fikset nå.....

Derfor lurer jeg på om noen med samme tv kunne sjekket om dette er normalt, står man inntil tv'en hører man den godt over hele toppen...

Takker for alle svar...
    .. du kan forsatt reklamere i 5 år fra kjøpsdato. Ville tatt kontakt med de du har kjøpt TV'n av i fall det er en kjent feil. Du plikter og å reklamere straks en feil oppstår ellers kan du miste reklamasjonsretten.

Forøvrig er det en del TV som lager lyd og som lett kan høres når lyden er av, f.eks mange Pioneer, men litt rart at du ikke har hørt den før.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    .. du kan forsatt reklamere i 5 år fra kjøpsdato. Ville tatt kontakt med de du har kjøpt TV'n av i fall det er en kjent feil. Du plikter og å reklamere straks en feil oppstår ellers kan du miste reklamasjonsretten.

Forøvrig er det en del TV som lager lyd og som lett kan høres når lyden er av, f.eks mange Pioneer, men litt rart at du ikke har hørt den før.

jeg regner egentlig med at den har vært der hele tiden, så kommer til og vente og se om det blir verre...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •