Sony 52W5500, mål på ekse?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 52W5500, mål på ekse?

Har bestilt Sonys 52W5500, men må finne ut om jeg må låne meg bil eller ikke for å hente den.

Noen som vet dimensjonene på eksen, tenker da lengden, høyde er ikke noe problem.

På Sony sine sider så står det ingen dimensjoner på 52" utgaven, kun 40" utgaven, noe som ikke hjelper med. Når jeg hentet min nåværende 46" så var bordstativet satt ved siden av TVen, slik at den ble ekstra lang, noe som gjorde at jeg med 2mm fikk den inn i bilen. Han nå en bil som er litt større, men ikke mye.

Men det virker som de nå kommer med bordstativet ferdig montert?

Fant dimensjoner på den amerikanske nettsiden, men de kaller TVene W5100, og designet var ikke helt likt heller. Der var eskene kun 132 cm lange, noe som hadde vært perfekt.

Noen som kan hjelpe?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet nettop en 55" samsung led, den hadde jeg ikke mulighet for å få inn i en stasjonsvogn ivertfall. Så du må nok beregne deg på å leie en liten varebil hvis du ikke har noen bekjente med en stor bil.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Ford Transit Connect, den store utgaven til daglig. Høyden er ikke noe problem, men lengden.

Det går vel ca 155-158 cm lange objekter inn bak, det burte være nok, men det er kjedelig å måtte stroppe fast døra når jeg skal kjøre 6 mil+ med TVen baki.

Har mulighet til å låne en større varebil, men den er ikke like god å kjøre så langt med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •