Problemer med å koble mac til LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med å koble mac til LCD

jeg forsøker å koble en macbook pro til en philips lcd-tv (32pfl5404h), men uten hell.

jeg er en nybegynner på dette og tar gjerne imot råd og vink fra mer erfarne sammenkoblere.

jeg kobler med en dvi-hdmi-kabel, dvi ut fra mac og hdmi inn i lcden. i systemvalg går jeg inn i skjermer, og det er tydelig at det foregår en viss kommunikasjon gjennom kabelen, for jeg får opp "philips ftv" i tillegg til skjermen på laptopen.

jeg setter deretter på "like skjermer" for at mac og tv skal vise nøyaktig samme skjermbilde, men beskjeden jeg får fra tven er "video format not supported". uansett hva jeg justerer av hertz og oppløsninger, later resultatet til å være det samme.

noen som har hatt det samme problemet? eller andre med tanker om hva jeg kunne prøve?

takk for hjelpen!

Newcomer eplehagen sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du forsøkt å bare kjøre bildet på tv'n - altså ikke "like skjermer"

SK

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det har jeg, uten hell. har forsøkt alle frekvenser og lurer nå på om jeg rett og slett har å gjøre med en defekt kabel. men siden tven og macen tross alt kommuniserer litt, er det kanskje ikke så sannsynlig?

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av golden_delicious