Kdl-40v5500 Vs Le40b535

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kdl-40v5500 Vs Le40b535

Hei.
    Etter flere års ventetid har jeg endelig en TVstue å rømme til når konen har besøk o.l. Offisielt er det en TVstue, men i realiteten er dette mitt rom (har ihvertfall innbillet meg det).

I den anledning trenger jeg en LCD TV til like under 10 000 kr. Denne skal brukes til å se på fotball, kobles til PC/xbox/wii, samt vanlig bruk. Etter flere runder i elektrobutikker står jeg igjen med 2 alternativ: Sonys KDL-40V5500 og Samsungs LE40B535.

Samsung har fått pes tidligere med rød/grønn fargen, samtidig som de har tatt noen ekstra kroner for designet. Jeg hadde igrunn bestemt meg for Sonyen, men en selger hos Siba fikk overbevist meg nok til å vurdere Samsungen istedenfor da de ligger på samme pris.

Er det noen som sende meg i riktig retning?

Newcomer eplehagen sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av andywallace
    Hei.
    Etter flere års ventetid har jeg endelig en TVstue å rømme til når konen har besøk o.l. Offisielt er det en TVstue, men i realiteten er dette mitt rom (har ihvertfall innbillet meg det).

I den anledning trenger jeg en LCD TV til like under 10 000 kr. Denne skal brukes til å se på fotball, kobles til PC/xbox/wii, samt vanlig bruk. Etter flere runder i elektrobutikker står jeg igjen med 2 alternativ: Sonys KDL-40V5500 og Samsungs LE40B535.

Samsung har fått pes tidligere med rød/grønn fargen, samtidig som de har tatt noen ekstra kroner for designet. Jeg hadde igrunn bestemt meg for Sonyen, men en selger hos Siba fikk overbevist meg nok til å vurdere Samsungen istedenfor da de ligger på samme pris.

Er det noen som sende meg i riktig retning?

Kan ikke si annet enn at selgere har jeg sluttet å høre på. De selger det de har best provisjon på, eller at det pågår en intern salgskonkurranse.
    Både Sony og Samsung kommer jo knallbra ut i test. Jeg har 46w5500, og den er knallbra. Kanskje dette hjalp deg _litt_ ihvertfall....Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •