Tv for lys stue - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har en Sony w4000 og den er ikke belemret dette gjenskinn problemet som Samsung har. Jeg har vinduer "overalt" i stua så dette var hovedgrunnen jeg valgte Sony framfor Samsung. Jeg tror heller ikke de nye Sony modellene har glossy front.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg opplever refleksjonen i samsung sine blanke skjermer som værre en en ordiner plasma med glassplate. Noen av panasonic sine skjermer har også antirfleksfilter som demper dette.

Jeg har sett mye på lcd fra samsung i det siste, men jeg synes at min egen aldrende 50" gjengir SD bedre enn 42" fra samsung. Virker ikke som at det er her samsung legger pengene. Oppskalerer dekoderen din bra?

Jeg sitter selv ca 3m fra TV, ville ikke gått under 50". Du som sitter 4m under burde heller ikke det.

Komplett.no - Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50G10E

Jeg har vinduer langs hele veggen og sola er her dagen lang, noe jeg liker for jeg slipper å bruke lys Stuen min er også malet i en lys cafe latte.

Jeg har en Panasonic plasma som har glassplate uten refleksfilter, og som nevnt over synes jeg dette reflektrer mindre enn de polerte Samsungene, likeså som min polerte LCDskjerm på laptopen, den reflekterer mye mye mer.

edit

Sitat Opprinnelig postet av Gibblay
    Jeg har en Sony w4000 og den er ikke belemret dette gjenskinn problemet som Samsung har. Jeg har vinduer "overalt" i stua så dette var hovedgrunnen jeg valgte Sony framfor Samsung. Jeg tror heller ikke de nye Sony modellene har glossy front.
    Også verdt å nevne at Sony har noen 52" til omlag 15 000. Sony 52" Bravia LCD TV, KDL-52V5500 - MPX.no - Elektromarked Som du ser av produktbildet er denne absolutt ikke glossy

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Panasonic PZ70 plasma har en matt overflate på skjermen slik som lcder har.

Det gjør den suveren å se på når det er mye lys i stua.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0