problemer med å koble pc på tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med å koble pc på tv

hei kjøpte idag en ny philips 42PFL5604H lc tv. kobla denne opp mot min pc med en vga kabel og får ikke fult bilde på skjermen. har dilla rundt med alt jeg finner av instillinger på skjermkortet å får fortsatt svarte kanter på både høyre og venstre side av bildet. kjører 1920x1080 fra pcen til tven. dette funka fint med en gammel viewpia tv jeg hadde før da bare med lavere oppløsning. noen som veit hva jeg kan gjøre? har stilt inn tven slik d står i manualen men får ikke bort de svarte kantene. disse er kanskje 4cm breie på hver side av skjermen. la inn ett bilde av hva jeg mener

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    testa via laptopen til dama nå med hdmi kabel å da fikk jeg fullskjerm. får man kjøpt kabel som er hdmi i ene enden å dvi i andre? mitt radeon hd4870 har ikke hdmi utgang desverre

Intermediate SveinS sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,680
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pokker da har det dukka opp ett nytt problem. at er stilt inn etter manualen å bildet er topp. men en gang iblandt faller bildet ut i sirka 1sekund å så kommer det tilbake. dette skjer kunn når tven er kobla til pcen. har prøvd med 2 forskjellige hdmi kabler uten att det har blitt forskjell har og prøvd på alle 3 hdmi kontaktene på pcen. skjermkortet er stilt til å gi ut 1920x1080 og 50hz. skjermkortet er ett ati radeon hd4870 har prøvd å instalere skjermkort driverene på nytt uten att det blei forskjell og. noen som har peil på hva dette kan være?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •