Samsung LE55A966: Fungerer innebygd DVB-C tuner til Canal Digital's kabel-tv nett ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE55A966: Fungerer innebygd DVB-C tuner til Canal Digital's kabel-tv nett ?

Lurer på å anskaffe meg en 55" A966.

Lurer i den sammenheng på om noen har fått den innebygde DVB-C tuneren til å fungere på canal digital's kabel-tv nett sammen med en ci modul?

Synes å huske det sto noe om manuell innlegging av alle kanaler via finsk oppsett. Men er det noen som har fått dette til å fungere (både SD og HD kanaler). Fungerer evt autosøk?

Newcomer slowscan sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    Lurer på å anskaffe meg en 55" A966.

Lurer i den sammenheng på om noen har fått den innebygde DVB-C tuneren til å fungere på canal digital's kabel-tv nett sammen med en ci modul?

Synes å huske det sto noe om manuell innlegging av alle kanaler via finsk oppsett. Men er det noen som har fått dette til å fungere (både SD og HD kanaler). Fungerer evt autosøk?
    Jeg har en UE46B6000. Kjøpte conax cam på nettet, og det fungerer glimrende. Bare å kjøre et nettverksøk, så fant den alle kanaler, også HD-kanalene.

(SS)

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt 55A966.

Kan jeg kjøpe 'hvilken som helst' conax cam på markedet. Ser jo prisene på cam'ene varierer fra 400 - 1.500,-?

Er det fortsatt ingen "lett" løsning for å få klagt inn kanalene (også HD kanalene) ved bruk av dvb-c tuneren?

Har SW versjon på tvæen noen bewtydning for noe av dette?

Newcomer steinm sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt 55A966.

Kan jeg kjøpe 'hvilken som helst' conax cam på markedet. Ser jo prisene på cam'ene varierer fra 400 - 1.500,-?

Er det fortsatt ingen "lett" løsning for å få klagt inn kanalene (også HD kanalene) ved bruk av dvb-c tuneren?

Har SW versjon på tvæen noen bewtydning for noe av dette?
    Hvor fikk du kjøpt 55A966, lurer selv på å kjøpe en.
    Har ikke vært å se på nettbutikker, eller butikker for denslags skyld.
    Parasound P7 -Parasound Halo A21/A31 - Marten Django L - Marantz SA-15S1 - Marantz BD 7004 - Rega planar 3 - 2 stk System Audio Se 200 -
    Sony HW65

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Canal digital støtter vell ikke dette offisielt her i Norge ennå, men
    det er vell kun Technisat's CAM som vil bli godkjent... tror jeg.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steinm
    Hvor fikk du kjøpt 55A966, lurer selv på å kjøpe en.
    Har ikke vært å se på nettbutikker, eller butikker for denslags skyld.
    Hadde "flaks". Kom over en "demo" versjon som jeg fikk kjøpt hos MPX. Hadde vist vært inn på samsung verksted å gått ny strømforsyning. Sånn som jeg forsto det hadde tv'en blitt returnert dagen etter ankomst av kjøper pga. støy. Kjøperen fikk ny, og den andre ble sendt til service. Jeg kjøpte den med litt rabatt, og fikk desverre ikke med alle klistremerkene som er på skjermen når du tar den ut av kassa første gangen ;-)
    Nå er det i alle fall ikke så mye som et sus å høre. Om jeg sitter i rommet uten lyd på, og tv'n er på hører jeg ikke antydning til støy i det hele tatt...

Men for å si det sånn. Hadde leita ganske lenge for å finne en A966 til salgs. Det eneste alternativet siden april/mai har vært Pixmania sin 55A965. Bortsett fra et par ukers salg hos Bolighuset Radio og TV i Oslo.
    Men det var ikke noe som helst interessert i å sende varen. Og jeg verken gadd, eller hadde tid til å kjøre 1200 km tur/retur. Så da sto jeg over. Til tross for en ekstremt bra pris.
    De har forresten noen 46" A serie cluster LED skjermer igjen til 15K, men som sakt. De sender ikke. SAMSUNG 46 FULL-HD 7-SERIE MED L. E. D. NÅ:14999, - - FINN torget
    Skal du komme over en ny 55" A966 tror jeg det må en del flaks til. Evt ringerunder til de største webshop'ene.

Newcomer steinm sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde "flaks". Kom over en "demo" versjon som jeg fikk kjøpt hos MPX. Hadde vist vært inn på samsung verksted å gått ny strømforsyning. Sånn som jeg forsto det hadde tv'en blitt returnert dagen etter ankomst av kjøper pga. støy. Kjøperen fikk ny, og den andre ble sendt til service. Jeg kjøpte den med litt rabatt, og fikk desverre ikke med alle klistremerkene som er på skjermen når du tar den ut av kassa første gangen ;-)
    Nå er det i alle fall ikke så mye som et sus å høre. Om jeg sitter i rommet uten lyd på, og tv'n er på hører jeg ikke antydning til støy i det hele tatt...

Men for å si det sånn. Hadde leita ganske lenge for å finne en A966 til salgs. Det eneste alternativet siden april/mai har vært Pixmania sin 55A965. Bortsett fra et par ukers salg hos Bolighuset Radio og TV i Oslo.
    Men det var ikke noe som helst interessert i å sende varen. Og jeg verken gadd, eller hadde tid til å kjøre 1200 km tur/retur. Så da sto jeg over. Til tross for en ekstremt bra pris.
    De har forresten noen 46" A serie cluster LED skjermer igjen til 15K, men som sakt. De sender ikke. SAMSUNG 46 FULL-HD 7-SERIE MED L. E. D. NÅ:14999, - - FINN torget
    Skal du komme over en ny 55" A966 tror jeg det må en del flaks til. Evt ringerunder til de største webshop'ene.
    tenkte meg det, takker for tilbakemeldingen.
    Får vel vente til etterfølgeren kommer.
    Parasound P7 -Parasound Halo A21/A31 - Marten Django L - Marantz SA-15S1 - Marantz BD 7004 - Rega planar 3 - 2 stk System Audio Se 200 -
    Sony HW65

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •