Blinking på Panasonic PX80

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blinking på Panasonic PX80

Hei!

Jeg har i det siste lagt merke til at det er litt svak blinking på på min PX80. Jeg snakker ikke om bildeflimmer. Det ser ut som om lysstyrken justerer seg selv opp to-tre knepp, og så ned igjen. I høyt tempo naturligvis, slik at det blir som et blink. Det er ganske svakt, så det er vanskelig å legge merke til når bildet er i bevegelse. Er ennå litt usikker på om det er der hele tiden, men når jeg først legger merke til det så plager det meg. Når jeg ser blinkene, så er det er ikke slik at det blinker i konstant i ett bestemt tempo, men med noen sekunders opphold. Men blinkingen er urytmisk for å si det sånn.

Kan det være en feil på TV-en?

Har hatt TV-en siden begynnelsen av september i fjor.

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump.

Har noen andre PX80-eiere lagt merke til det jeg skriver om?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt min i ca. 1 år uten å merke noe som helst av flimmer av den typen du beskriver. Gjelder det uansett bildekilde?

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei

Hadde en pv 70 før, og den og justerte opp og ned lysstyrken av seg sjølv sånn at eg såg det og det vart plagsomt.. Men det gikk ikkje so kjapt at det vart eit blink.. Men no har eg en nyare panasonic 46" og den merker eg ikkje noke på.. Men det er en litt dyrere modell type(pz serie).
    Trur det er sånn Panasonic lager sine litt "billigere" serier.. Er vel ikkje so mykje å gjere med det.. Eg solgte min og kjøpte en betre.. Men hadde den i minst 2 år.. Du må berre oversjå det.. Men eg har ikkje erfaringer med px 80, og det kan jo selfølgelig vere feil på den..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •