Å legge ut for salg en 50" Q97, or not...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Arkan sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Å legge ut for salg en 50" Q97, or not...

Hei,

Jeg lurte på å kanskje skaffe meg en lcd skjerm fra Samsung med noe mer allment brukspotensiale, inkl xbox 360 og pc, og i den forbindelse vurderer jeg å "kvitte" meg med en 2 år gammel 50" Q97. Jeg kvir meg egentlig for å bli av med den, dersom den går for slikt og ingenting... det avgjørende blir da hva den eventuelt kan gå for. Hva tror dere?

Sindre

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Samsung plasma-tv går jo for en slikk og ingenting nå om dagen. Nytt.

Så vil tro at de fleste som er på utkikk etter en rimelig flatskjerm ikke er så interessert i å betale spesielt mye for en brukt Samsung når en kan få en ny PS50A416 med garanti for 7500,-

Men. Q97 var, og er, en knakende god tv. Husker når oppfølgeren kom og jeg synes den var dårligere enn da utgående Q97. Mener 50 tommeren gikk for 13000,- på slutten, så hvis du treffer på riktig kjøper som vet at Q97 er en god tv og det ikke er noe galt med den (riper i bordstativ, shabby fjernkontroll, INNBRENNING, osv.), så tror jeg at det skal være mulig å få kanskje 7000,- for den, da den er betraktelig bedre enn PS50A417.

Prøv å legg den ut til 7000,-/bud, så får du kanskje det, men forbered deg på bud rundt 5000,-.

Newcomer Arkan sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, spesielt dette med fravær av innbrenning er viktig, som salgsargument. På det punktet fremstår heldigvis skjermen som ny. Jeg prøver meg kanskje da )
    Takker så mye!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 42" -versjonen av Q97, og synes den fortsatt holder seg bra den dag idag. Har endel kompiser som har kjøpt seg LExxA6-serien, og svartnivået deres er ikke på lang nær så bra som på denne. I tillegg klager de over at filmer får et "dokumentarisk preg" over seg pga bildet, uten at jeg helt vet hva de mener.

Jeg kommer nok til å sitte på min en god stund til, da den gjør nytten, men det er jo behovet som teller.

Har forresten testa både pc og xbox + PS3 på Q97, og det funka som bare f`en.

Newcomer hunden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme dilemma som deg,har lyst på en 50t Lg Ps 8000.
    Har i dag en Lg 42t py10 som er 4 år gammel men leverer knallbra bilder,ingen innbrenninger og masse justeringsmuligheter.
    Denne kostet 33000kr ny og ble kalt "verdens beste plasma" når den kom.

Men hva får jeg for den i dag.....blir vel til at jeg setter`n på soverommet :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •