Trøbbel med ny Samsung LED (6050)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trøbbel med ny Samsung LED (6050)

Hei

For noen dager siden takket min ancient Samsung for seg. Og nå har jeg kjøpt meg en ny 46" Samsung LED 6050. Jeg følte det var jul og bursdag på en og samme dag, og tenkte at nå kom det til å bli en helt ny verden. Men når jeg kommer hjem, og tven blir skrudd på, oppdaget jeg at på både ps3 og bluray film (på egen spiller, ikke gjennom ps3) ikke var helt slik jeg hadde sett for meg. Med en gang det blir litt mye bevegelse (i fallout 3 skjer det bare man snur seg litt rundt) komme det en ca 1cm høy stripe øverst og nederst på bildet, der det ser bølgete og ujevnt ut.
    Jeg kan absolutt ingenting om tv, så jeg aner ikke om jeg må stille på noe, eller om jeg bare har kjøpt meg en crap tv. I såfall, så har jeg virkelig brukt mye penger på ingenting.

Håper noen skjønte mitt u-tekniske språk, og kan fortelle meg hva jeg må gjøre, eller hva som er galt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg plugget min PS3 inn i mine foreldres UE40B6050 og spilte litt COD4 og dette fungerte veldig fint. Ingen etterslep som jeg merket. Riktignok kjørte jeg kun 720 da, men dette skal ikke påvirke resultatet. Jeg satte kun på game mode ellers gjorde jeg ingen endringer. Det finnes et hav av innstillinger på disse modellene så du burde bare prøve deg fram litt.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjer dette kun på spill på PS3? Eller har du problemer med å se på Bluray også?

En skal ikke få forstyrrelser på skjermen slik som det der ihvertfall, da er det noe galt en plass. Om det er tv,ps3 eller kabler vet jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest posten igjen så er jeg enig i at det høres ut som om noe er galt!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

nei har sett det på flere tvr men da bare som en blur av en stripe i øverkant
    res5 har oxo det problemet er konsollen ikke tvn

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •