Summelyd fra Sony V5500 52", normalt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Summelyd fra Sony V5500 52", normalt?

Jeg har en svak summelyd fra min V5500 52", noen sier at det er normalt og andre ikke. Noen av mine kompiser la ikke merke til den før jeg gjorde de oppmerksomme og de ble i likhet med meg irritert på lyden etterhvert, spesielt under stille perioder.
    Lyden blir borte når det er bakgrunnsstøy men når jeg har spilt på natta så begynner lyden å irritere meg etterhvert da volumet på TVen ikke står så alt for høyt på.

Har stilt på bakgrunnsbelysningen og sortnivåene men lyden er det fortsatt, høres ut som at det kommer fra strømuttaket/omrrådet rundt.

Jeg har eid to LCD skjermer tidligere og aldri erfart noe støy fra de.

Noen som kan bekrefte at det er normalt med en svak summelyd på denne modellen, evt. W5500?

Takker for svar.

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 52w4500 og det er ikke sjangs å høre noe lyd fra tv i sofaen. Om jeg legger øret nedtil på toppen av tv`n hører jeg en svak summelyd, men det høres ikke 1 meter unna.

Ta kontakt med Sony, det skal ikke være sånn.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv et Philips 47PFL9603 som opplever en plagsom during/summelyd.
    Akkurat som deg, demper jeg lyden om kvelden og blir dette utrolig irriterende.

TV-en ble kjøpt hos Siba og sendt inn til InfoCare. En type derfra ringte å sa at det ikke var noe galt med TV'en og at alle apparater lager litt lyd, særlig de med ambilight..

Greit jeg kan være med på at opplevelsen av summelyd er subjektiv, men når jeg sitter i sofaen 2 m unna og hører during mener jeg at noe er galt.

Nå har jeg fått apparatet i retur og lyden er der like fullt.... Dette blir nok en morsom sommeraktivitet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener i grunn at å sende inn TVen blir litt plagsomt da den må kjøres til Netshop sitt lager, så må jeg igjen vente noen uker på å få den tilbake. (har ikke stor nok bil heller). Sony sa at jeg kunne komme innom med TVen men snudde fort når de fant ut at jeg hadde kjøpt den fra Netshop. I tillegg må jeg betale et gebyr dersom det ikke er feil på TVen.

Hadde vært fint om noen med en lignende modell kunne ha sammenlignet.
    Ingen butikker som jeg har vært på som har en V5500 utstilt heller ::neutral:

Fikk høre at Sony skal ha nada summelyd, noe som da ikke stemte dersom dette ikke er en feil.
    Er jo irriterende, spesielt for et trent øre.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen andre som har oppelvd dette på en V5500 eller W5500?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •