Samsung LE40A656 mode problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40A656 mode problemer

Det dukket opp ett lite problem på tven min for noen dager siden. Jeg har stilt inn bildet på anbefalt innstilling. dvs. Mode: Movie backligt: 10 etc....

Det som skjer er at tven blir helt svart ett sekunf og stiller seg tilbake til Mode: dynamic helt av seg selv. Hvis jeg stiller tilbake til den innstillingen jeg vil ha igjen, skjer det etter noen minutter igjen.

Noen som har noen tips om hva dette kan være? Har ikke gjort noe forandringer på tven med tanke på firmware eller noe.

Takker for alle innlegg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Butikkmodus!

Som den slappe manual-leser jeg er, opplevde jeg det samme når jeg skulle bruke vidunderet første kvelden. Problemet er at TVn står i butikkmodus. Dermed tilbakestilles alle innstillinger er 20-30 minutter. Sjekk manualen for å finne hvordan du stiller den i "hjemme"modus.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zatan
    Som den slappe manual-leser jeg er, opplevde jeg det samme når jeg skulle bruke vidunderet første kvelden. Problemet er at TVn står i butikkmodus. Dermed tilbakestilles alle innstillinger er 20-30 minutter. Sjekk manualen for å finne hvordan du stiller den i "hjemme"modus.
    Det er merkelig uansett. For den ble bare plutselig slik.... skjønner ikke. Men greit. Skal lese litt manualen. Selvom jeg er sterkt motstander av det . hehehe :-)

Takk for tipset.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •