Philips 47PFL5603D / Sony KDL46V4000K. ER EN AV DISSE ET GODT VALG?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 47PFL5603D / Sony KDL46V4000K. ER EN AV DISSE ET GODT VALG?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

[QUOTE=kim81]Lefdal - Sony 46" LCD-TV

Philips 47" LCD TV - 47PFL5603D Full HD - MPX.no - Elektromarked[/QUOTE

Er en av disse tvene et bra valg?? noen som har erfaringer med disse???

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 47PFL5603D og er ikke fornøyd.

1: Baklys justerer seg selv. Dette skjer i hytt og pine og er svært plagsomt. Dette gjør softwaren i TV for å "skjule" et mindre bra sortnivå. (Misforstå meg rett, få tv-apparater har godt sortnivå i dette prisleiet)
    2: Har hatt problemer med firmware-oppgradering.
    3: Mine andre komponenters fjernkontroller blir påvirket av signaler fjernsynet sender ut. Dette gjør at jeg f.eks ikke kan stille volumet mens jeg ser film.

Philips 42PFL5603D har fått terningkast 6 i HJEMMEKINO, men jeg forstår ikke hvordan dette er mulig. Mulig jeg har vært svært uheldig med mitt produkt. (Det er forresten nå på verkstedet til reklamasjonsservice).

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pug-Nose
    Jeg har 47PFL5603D og er ikke fornøyd.

1: Baklys justerer seg selv. Dette skjer i hytt og pine og er svært plagsomt. Dette gjør softwaren i TV for å "skjule" et mindre bra sortnivå. (Misforstå meg rett, få tv-apparater har godt sortnivå i dette prisleiet)
    2: Har hatt problemer med firmware-oppgradering.
    3: Mine andre komponenters fjernkontroller blir påvirket av signaler fjernsynet sender ut. Dette gjør at jeg f.eks ikke kan stille volumet mens jeg ser film.

Philips 42PFL5603D har fått terningkast 6 i HJEMMEKINO, men jeg forstår ikke hvordan dette er mulig. Mulig jeg har vært svært uheldig med mitt produkt. (Det er forresten nå på verkstedet til reklamasjonsservice).
    Jeg har 42pfl5603D og er ganske så fornøyd.
    1: Iallefall på min tv så kan jeg skru av denne funksjonen som gjør så den endrer baklyset (Lyssensor). Denne funksjonen er mildt sagt uheldig for generell bildekvalitet på standardinstillinger.
    2: På min 42pfl5603D så hadde jeg ikke noen problemer med firmwareoppdatering, men det kan jo selvfølgelig variere.
    3: Dette med at tv'n sender ut signaler er veldig uheldig og jeg forstår godt problemet.

Selv er jeg meget fornøyd, men jeg skulle nok hatt en proffkalibrering (DVE el.)
    Liker ikke noen av standardinsillingene særlig godt, så justerer selv både på kilden (PC) og tv'n.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du gjerne vil ha Philips, så kjøp 47PFL7403D.

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Jeg har 42pfl5603D og er ganske så fornøyd.
    1: Iallefall på min tv så kan jeg skru av denne funksjonen som gjør så den endrer baklyset (Lyssensor). Denne funksjonen er mildt sagt uheldig for generell bildekvalitet på standardinstillinger.
    2: På min 42pfl5603D så hadde jeg ikke noen problemer med firmwareoppdatering, men det kan jo selvfølgelig variere.
    3: Dette med at tv'n sender ut signaler er veldig uheldig og jeg forstår godt problemet.

Selv er jeg meget fornøyd, men jeg skulle nok hatt en proffkalibrering (DVE el.)
    Liker ikke noen av standardinsillingene særlig godt, så justerer selv både på kilden (PC) og tv'n.

Godt mulig jeg har fått et "mandagsprodukt". Får se hva de har klart å fikse på når jeg får den tilbake fra service.
    Når det gjelder baklyset har jeg selvfølgelig prøvd alle innstillinger uten at det har hjulpet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette er jo billig tver da,så kan vl ikke vente for mye.... har jo en samsung men trenger en til.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •