Samsung LED 7 serien og YouTube

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LED 7 serien og YouTube

Har en UE46B7070 og det skrytes jo i alle nordiske annonser at men kan kjøre youtube direkte i TV'en ...

Er det noen som har funnet ut hvordan man gjør det?
    Har en del widgets og kan browse flickster etc men finner ingen åpenbare steder jeg kan gå på youtube... (tv'en er koblet på internett med lan kabel og HAR forbindelse...)

anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry DE har ikk support for ???

hei!
    idag jeg har kjøpte en samsung UE40B7070 så jeg sjekke om man kan spille youtube på tven men det finnes ikke i liste (wideget) så jeg ringte til elkjøp for support men de har ikke det så de be meg ta kontak med samsung så jeg gjorte med en gang men den hjelper ikke også så de sa idag har ikke støøte for den tjensten mens jeg prate med han sa kanskje tven er DOE at fabrikkfeil fordi det må være i liste youtube og dersom er ikke står det så på slutten de anbefale meg sjekke med yahoo tjenster formere info om:idea:

så fortsetter samme **** får ikke støtte til:?:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Og velkommen oslo2you. Anbefaler deg å bruke litt rettskriving hvis du forventer at folk skal skjønne innlegget og svare deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sendt mail til samsung support, men de har enda ikke svart meg på noen dager...

Jeg registrerte konto hos Yahoo, er innlogget på TV, ingen youtube widget, heller ingen på yahoo sine sider for tv widgets (via pc) ... så jeg skjønner ikke hvorfor "alle" drar fram en tjeneste som (enda) ikke eksisterer som salgsargument :???:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy hei !

hei alle sammen ,
    først jeg vil takke Iceball og beklager samtiden fordi jeg er ikke flink å skrive godt så sorry :neutral:

jeg mente om tven som ROT forklare den godt at kan ikke spille youtube i tven samsung UE40B7070 eller står ikke i programmeliste på tve ???

Rot ! jeg har ringte dem igår så fikk jeg svar at de har ikke noe støtte fortiden fordi den er ny tjenste i samsung så det betyer at du får samme svar tror jeg !

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må endre land i profilen din. Funker iallefall på min le40b650 når jeg bruker UsA..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    man må laste ned youtube widgeten i Widget Gallery på TV'n. men fremdeles funker ikke den widgeten hos meg..får error når jeg går inn på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Knotete

Sitat Opprinnelig postet av Samsung UE46B7070
    man må laste ned youtube widgeten i Widget Gallery på TV'n. men fremdeles funker ikke den widgeten hos meg..får error når jeg går inn på den.
    Jeg har en YouTube widget (UE46B7070), men den gir ingen resultater på favorites og featured og alle disse kategoriene. Kun ved å søke finner jeg alle filmene. Når jeg først spiller dem da, virker de kjempefint.

Litt knotete å navigere også ettersom det ser ut til at man ikke kan finne lignende videoer når man først har funnet en riktig en. Slik at man hele tiden må returnere til listen over søkeresultater og bla seg fram forbi mange ikke relevantre ting.

EDIT: OK, jeg fikk YouTube til å fungere ved å velge United States som location og så restarte. Problem løst.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •