Flat TV hjelp...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Flat TV hjelp...

Hei.

Vurderer å kjøpe meg ny tv snart, og har lyst opp i størrelse 50" ca, kan gjerne være opp mot 60 også for min del.. det er ikke fult så viktig.

Men den vil klart bli brukt mest til film, men også en betydelig del meg konsollspill og fotballkamper vil bli sett på denne.. med andre ord også en god del "ordinær-tvbruk.."

Hvor "vanlig" er det å få innbrenning eller redention på dagens plasma? (jeg vil absolutt ikke ha en tv hvis jeg må "tilpasse bruken" dvs - være redd for å få midlertidige innbrenninger som vil irritere meg på kort sikt mens jeg må vente til disse forsvinner - og absolutt ikke måtte "bekymre" meg for permanent innbrenning til en ny og ganske dyr tv som jeg vil bruke - og ikke være redd for å bruke (om noen skjønner hva jeg mener..)

Har pr i dag en LCD 40" fra samsung som jeg forsåvidt er godt fornøyd med, men vil ha noe større.. og har ingen betenkeligheter for å kjøpe en ny lcd i 50+" om prisen sier det.. det jeg har sett av påkostede LCD i denne størrelse er bilde egentlig også bra nok..

Nye LED-lcd likte jeg også svært godt, og sort nivå i "plasma-klasse" dog noen ulemper er det, men alt i alt likte jeg disse tv'ene veldig godt det jeg har sett av disse..

Har vurdert; Samsung nye plasma serie, Panasonic, muligens LG? pioneer er fremdeles litt dyr..

på lcd siden er det også her de mest kjente jeg har vurdert...

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    på LCD variantene vil jeg også slippe å bekymre meg for innbrenninger og redention som ikke her er tema, dette vil telle ganske mye for meg, hvis dette er noe jeg vil merke ved min nevnte bruk..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •