er LG 50PS3000 noe bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

er LG 50PS3000 noe bra?

hei er på utkikk etter ny tv har da sett på en LG 50PS3000 50" på komplett.no er dette en bra tv til prisen? kommer på litt over 10k inkludert frakt galvanisk skille og en supra hdmi kabel. sjekka prisene rundt her i molde å der ligger den på sirka 2000kr mer. denne skal hovedsaklig bli brukt til film og tv. men kommer til å bli kobla opp mot en playstation 3 for spill og blueray etter vert

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, har selv en 50pg6000 som jeg ga 12000,- for i desember. Så ifølge specs og pris virker ps3000 som et meget bra kjøp for meg. Fikk nesten lyst til bytte modell nå.. Men jeg ville ha spart pengene på kjøp av hdmi-kabelen, å da heller kjøpe en fra f.eks biltema til 139,-. Med mindre du har behov for 10-15m meter kabel da.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ok. da regner jeg med att det blir kjøp av denne når skattepengene kommer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

50pg3000

hei - har selv hadd en slik tv i 2 måneder nå. bruker den kun film til via BD.
    Synes den fungerer veldig bra nå etter innkjøringen,var litt IR i starten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beklager,så ikke for nå at det sto PS.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

har selv bestillt tv'en ifra komplett tidlig onsdags morgen (01:14)
    håper den innfrir forventningene
    er crazy week på komplett nå så du får den for 7.995
    LG 50" Plasma-TV 50PS3000

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tilbudet fra komplett viser hvor kvalmt mye de og andre tvforhandlere har å gå på når det gjelder pris!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser ut til å være et utrolig godt kjøp. LG 50PG6000 er anbefalt i prisklassen under 10k hos hjemmekino og den er "bare" HD-ready. Hva er bakdelen med 50PS3000?

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var i den possisjonen for ikke lenge siden, jeg endte opp med PG7000 modellen, toppmodellen i forrige sereien.
    Den syns jeg selv var bedre enn PS3000 på alle punkter bortsett ifra et kanskje noe dårligere sortnivå, uten at det plager meg nevneverdig.

Et pluss for min del er at PG er en flottere tv med sin heldekkende glassplate og stilige design, har et utmerket bilde fra både PC og PS3 selvom den er best på film.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jOAKIM-
    har selv bestillt tv'en ifra komplett tidlig onsdags morgen (01:14)
    håper den innfrir forventningene
    er crazy week på komplett nå så du får den for 7.995
    LG 50" Plasma-TV 50PS3000
    For den prisen er det jo et greit valg alikevel!
    Så den selv på messa i spektrum og den så bra ut den også.
    Kjøpte min 50pg7000 for 11990,- hos netshop.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audi_a8
    tilbudet fra komplett viser hvor kvalmt mye de og andre tvforhandlere har å gå på når det gjelder pris!
    Er nok en sannhet med modifikasjoner, men det skal vist nok være slik at noen steder selger de tvene med nesten null margin og andre faktisk med tap.
    Det skal vist variere noe voldsomt fra modell til modell det slik at det skal være vanskeligere å faktisk vite for kunden hva som er best.
    Vet om tilfeller der butikkskjefen for en elkjede gikk på en annen elkjede for å kjøpe en tv han viste de solgte med tap :S

Jeg er nå uansett en nettbutikk shopper når det kommer til fobruker elektronikk, og er fornøyd med det.
    Holder meg forrøvrig til kjente butikker som Netshop, komplett og MPX for det meste, er fornøyde med alle dem. Gjør lite for meg om jeg sparer 99,- på en tv til 12k hvis det betyr at jeg må handle hos en butikk jeg ikke kjenner.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd Komplett bare har den i Titansølv, det er svart som gjelder!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hugin

den er svart faktisk. skrivefeil eller noe.
    har i hvert fall fått min og den er svart
    ganske fornøyd me kvaliteten så langt. fikk den i går :-P
    har bare fått testet den på hd kanaler så blir kos og se hvordan den blir på htpc'en

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av hugin
    Den er svart. Er stripen under som er sølv

LG PS3000 - titan silver on Flickr - Photo Sharing!

LG LGPD50PS3000 review cheap prices LGPD50PS3000 LG best buy discount online uk shop

Black bezel with Titan silver deco bar
    Jeg bestilte hos komplett i går -veldig spent. Også planer om å koble til HTPC med blu-ray spiller. Virker ganske rett frem - men ser for meg endel trøbbel.

Her var en interessant tråd forresten:
    LGPS3000 DIVX Mod - boards.ie

Virker som en kan åpne ps3000 for flere features. Ser litt farlig ut, men interessant å høre hva andre har opplevd...

fredrik

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tilbudet til Komplett virker ekstremt! ....bra og rart. Man blir litt usikker på om det er noe veldig feil med den TV'en.

Jeg funderer på å kjøpe denne. Har 46' LCD idag. Håper nemlig det er litt bedre svartnivå på en Plasma skjerm. Men det er jo ikke alltid tilfelle.

Noen som har fått testet skjermen skikkelig ennå?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audi_a8
    Du får starte å jobbe hos en forhandler eller en nettbutikk og så uttale deg .

Hvor mye tror du komplett tjener til den prisen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kjapt testet 50" ps3000 nå

Jeg kjøpte jo LG ps3000 50" 1920x1080 plasma....

Det er en funksjon jeg savner skikkelig akkurat nå... Har verken PC-modus via hdmi eller dot by dot setting når signalet er video fra PC via hdmi.
    Er overscan på bildet fra pc'en så i praksis skalerer skjermen bildet opp og man får ikke dot by dot.
    Veldig trist. Ser helt greit ut - men veldig ergerlig at den kutter kantene og skalerer opp slik. Synes godt alle produsenter kunne kostet på seg å legge inn en "advanced" meny for de som skulle trenge det. I praksis burde alle full hd skjermer som var ment til å spille blu-ray etc spille av materialet uten å skalere det opp for å "miste kantene". Ser ikke verdien av det med så gode kilder. Det hører hjemme i fortidens CRT-tv'er.

Man får hele 1920x1080 oppløsningen fra PC om man kjører via VGA men det er jo litt nedtur. Teit.

Ellers ser skjermen fin ut den. happy med kjøpet uansett da - 8000,- hos komplett - røverkjøp spør du meg. Ble 5-600,- i transport. Bestilte kl 11 på kvelden torsdag og den kom levert kl 18 fredag wow.

Har HDCP støttet skjermkort og blu-ray spiller i PC og dette koblet riktig til skjermen - men irriterende tungvint oppstart og flytting av powerdvd - synes de har gjort det maks vanskelig siden DVD. vente 5 sek på at bildet skal dukke opp på skjermen etc er ikke elegant. Dette er jo ikke LG sin feil.

Har pakket den ned nå - skal flytte - men skal nok få testet den ut litt mer.

fredrik

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til tv på 50" under 10.000 så er den grei

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frediko
    Det er en funksjon jeg savner skikkelig akkurat nå... Har verken PC-modus via hdmi eller dot by dot setting når signalet er video fra PC via hdmi.
    Er overscan på bildet fra pc'en så i praksis skalerer skjermen bildet opp og man får ikke dot by dot.
    Veldig trist. Ser helt greit ut - men veldig ergerlig at den kutter kantene og skalerer opp slik. Synes godt alle produsenter kunne kostet på seg å legge inn en "advanced" meny for de som skulle trenge det. I praksis burde alle full hd skjermer som var ment til å spille blu-ray etc spille av materialet uten å skalere det opp for å "miste kantene". Ser ikke verdien av det med så gode kilder. Det hører hjemme i fortidens CRT-tv'er.

Man får hele 1920x1080 oppløsningen fra PC om man kjører via VGA men det er jo litt nedtur. Teit.
    Kjøpte nylig denne tv'en på Komplett. Jeg fikk også kuttet alle kanter fra PC via HDMI (1080), og lette frem og tilbake overalt i menyene uten å finne en løsning.

Jeg kjørte "hemmelig-meny-så-man-får-divx-på-usb-hacken", og etter det fant jeg løsningen. Jeg vet ikke om det var dette som gjorde det, men jeg fikk iallfall valget "ren scanning" der man velger bildestørrelse (16:9, 4:3, letterbox osv). Nå viser den bildet perfekt i 1080 piksel-for-piksel fra PC

Redigert: her er den "hacken": LGPS3000 DIVX Mod - boards.ie

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Brukes til xbox?

Hei.

Er på nippet til å kjøpe en LGPS3000, men tenkte å bumpe denne tråden i håp om at noen har testet tv`en mot en Xbox 360? Kan ikke stort om tv, men har lest litt om input lag, og sett en tv hos en kompis som hakker på 360-spill - det ser ikke bra ut. Erfaringer?

Jeg lurer også på om noen kan svare meg på om man kan sende HD-signaler ved streaming over et hjemmenettverk, altså om jeg kan laste ned hd-filmer/serier til pcen og streame de via nettverket og 360`en, eller om jeg må kjøpe kabel?

Hadde satt stor pris på svar, jeg stoler nemlig ikke på butikkselgere lenger....

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •