Nad Lcd Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: Nad Lcd Tv

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad Lcd Tv

Har selv en NAD 40" A2 med 160gb hardisk.
    Er kjempefårnøyd med den, digger den 1cm tykke glassplaten utenpå skjærmen. det gjør bilde kjempeklart å lett å vaske. Jeg bruker den innebygde dekoderen når jeg ser vanlig tv, å hvis jeg skal ta opp noe eller trykke på pause(do pause).. og jeg har en HD-dekoder jeg bruker når jeg ser hd-sendinger. Når jeg kjøpte tv'en så hang det dyre samsung tv'er på siden av den å jeg synes at min hadde minst like bra bilde, mye pga. glassplaten... Elsker tv'en min.

MEN... mange sier at jeg betalte mye penger får en middels tv med et NAD klistremerke på.. noen som har noen meninger om NAD tv'er? og om jeg burde ha brukt 12000kr på en helt annen tv?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MEN... mange sier at jeg betalte mye penger får en middels tv med et NAD klistremerke på.. noen som har noen meninger om NAD tv'er? og om jeg burde ha brukt 12000kr på en helt annen tv?
    Det er sikkert ikke dette svaret du ønsker, men siden du selv utrrykket tilfredshet med skjermen, så er vel det langt viktigere enn hva andre mener?
    Mitt svar er derfor: kos deg med skjermen!

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

Du kan få 40"-ere langt billigere en skjermen din, og du får dem langt dyrere også, sikkert både bedre og dårligere.

Jeg kjenner ikke til Nad TV-en din (viste ikke NAD lagde TV-er), men 12000 er ikke veldig galt for en 40" TV selv om du kan få bra TV-er lett fopr 8000 i samme størrelse (dog knskje uten harddisk, tuner osv).

Så, ja kanskje du kunne fåt mer for 12000, men er ikke veldig galt uansett vil jeg si.

Verre med dem som bruker 1000kr meteren på kabel...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns ikke NAD er noe spessielt dårligere enn Loewe, som faktisk koster 2x så mye. NAD har også gjort det geniale med å utelatte høyttalere i selve apperatet! Liker konseptet dems, men syns nok kanskje TV'ene er 2-3000kr for dyre.. med tanke på "elkjøpvarene".... syns NAD har et mer naturlig bilde enn showoff TV'ene til Samsung f.eks (som de også har på på hifiklubben.)

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De nye TV-ene fra NAD produseres av Technisat i Tyskland. De er mest kjent for dekoderne mange på forumet har, og har produkter av svært høy kvalitet. NAD-tvene selges i Tyskland med litt annet design, men til en veldig mye høyere pris. Jeg satt og lette etter info om disse TV-ene, og de får enestående kritikker i Tyskland. Det synes jeg er rett og rimelig når jeg har sett på de norske variantene i butikken, for de har virkelig et fabelaktig bilde.

Det er også kult at de produseres på fabrikk i Tyskland, og ikke i Kina (synes jeg).

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen ting med å kjøpe seg NAD tv, er jo det at det finnes jo ingen annen servic som kan måle seg med den jeg får hos HI-FI klubben!

Jeg er meget fårnøyd med tv'en min å kommer aldri til å angre på det kjøpet

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dali lektor
    En annen ting med å kjøpe seg NAD tv, er jo det at det finnes jo ingen annen servic som kan måle seg med den jeg får hos HI-FI klubben!

Jeg er meget fårnøyd med tv'en min å kommer aldri til å angre på det kjøpet
    Jeg vurderte sterkt NAD før jeg LED-TV'ene kom på markedet. Etter det syns jeg de er for dyre. Og når så Pioneer sine plasmaer og kom så mye ned i pris er de uaktuelle for meg i alle fall.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er meningen med denne tråden egentlig. Hvis du er så fornøyd hvorfor spør du om du har gjort ett bra kjøp da?????

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er meget fersk i hifi interessen, så liker å høre menigene til de som har peiling. Jeg har ikke peiling nok til å si hva som er bra og dårlig men syntes at tv'en min var god. så leste jeg på flere forumer at NAD tv'er ikke var noe tess,
    da ville jeg høre hva "proffene" sa om tv'en min

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel denne tv'en har ikke full hd og har bare 1000 i statisk kontrast, så den er jo ganske kraftig overpriset.

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oy, ikke full HD, nei da er det muligens litt dyrt...
    Gammel er den?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kom vel på markede i slutten av 2007 eller begynnelsen av 2008. Så den er jo "gammel" til å være tv idag.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •