Feil på Samsung le40a656

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feil på Samsung le40a656

Jeg kjøpte meg denne Samsung Tv`n for 1 måned siden og har vært veldig fornøyd..
    Men i går gikk det plutselig galt med bildet..Bildet ble helt svart men jeg hadde lyd..Tenkte at kanskje tv2 hadde problemer så jeg byttet kanal og det var like svart..Så prøvde jeg en dvd plate men der og var det helt svart..

Da skrudde jeg av Tv`n og på igjen så kom bildet tilbake..
    Etter 10 min skjedde det samme igjen men da kom det tilbake etter at jeg byttet til AV knappen og tilbake..

Da fikk jeg en liten "bivirkning" på bildet som er en grønn/lilla stripe som flasher helt nederst på skjermen..Den følger kanten nederst og går ikke vekk..
    I tilegg har tv`n skrudd seg av 2 ganger i dag uten videre.

Jeg håper at dette gir grunnlag for å kreve ny TV? Syntes det er veldig trist om jeg har betalt så mange tusen kroner for å måtte sitte igjen med en tv som blir åpnet og reparert så fort..

Edit: Tv`n er kjøpt over nett hos Komplett.no

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv`n er forresten kjøpt hos komplett.no..Håper noen kan hjelpe meg..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lovteksten sier vel noe slikt som at du som kunde selv kan velge om du vil ha produktet reparert eller ombyttet, med mindre dette volder selger en urimelig kostnad. Dette vil typisk være et tilfelle hvor selger vil påberope seg retten til å reparere produktet.

Så sant tv'en ikke er parallellimportert har Samsung noe de kaller "prestige service" hvor de kommer hjem til deg og skrur på tv'en, så det kan jo være aktuelt å sjekke ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •