Lysblødning på Samsung LE40 M86

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lysblødning på Samsung LE40 M86

Så en Blu-ray film tidligere i dag, og dro ut uten å slå av tven, bare PS3, og når jeg kom hjem ut på kvelden (var blitt mørkt), ser jeg at skjermen ser "rar" ut. "No signal" står jo på skjermen når ingen kilder er slått på, men den sorte bakgrunnen er nesten hvit på høyre side, dvs at baklyset skinner mye kraftigere på høyre side enn på venstre. Satte på nettleseren på PS3, også her synes høyre side mye lysere. Har switchet mellom Hdmi inngangene, og lysblødningen er like fremtredende her. Apparatet er ca. ett år gammelt og kjøpt via MPX, hva gjør jeg, da dette neppe er innenfor normalen???

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres ikke ut som det er det, nei. Ville tatt en telefon til forhandleren, evt. et serviceverksted og reklamert (dette går vel uansett på garanti). Var det samme syndrom når du skrudde på TVen etter at den hadde vært slått av en stund?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det nesten helt hvitt så er det jo en garantisak,ellers er det helt normalt med lyse punkter rundt om på denne skjermen med mørk bakgrunn,søk på clouding samsung m86, med google så finner du mange eksempler.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres ikke ut som clouding synes jeg. Har for øvrig M87 selv, og har ikke nevneverdige problemer med clouding. Vet dog at det forekommer på noen eksemplarer.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Albatross
    Dette høres ikke ut som clouding synes jeg. Har for øvrig M87 selv, og har ikke nevneverdige problemer med clouding. Vet dog at det forekommer på noen eksemplarer.
    Stemmer nok det,noen har problem og andre ikke,virker som det er slik på stort sett alle lcd fra diverse produsenter,ikke bare samung.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om det går å ta bilde av fenomenet, men jeg synes det er fremtredende, og kan ikke huske at det har vært såpass markant før. Skal ringe Infocare og diskutere dette med dem i morgen. Dette er jo en relativ sak, slik at jeg frykter at dette kan bli vanskelig...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •