Samsung Plasma PS-xxB855 - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 50 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 999
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Enig i det. Men det hjelper vel egentlig lite. Da jeg fikk lånt en 855 fra en venn i Expert Bonus, så var støynivået urovekkende høyt. Jeg tror nesten ikke at jeg hadde tatt sjansen på å kjøpe 855, uansett salgskjede. Og varmeutviklingen fra skjermen var jo ekstrem!
    Jeg har 855 og har hatt Pioneer 500. Det var mye varmere rundt Pioneeren enn Samsungen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Enig i det. Men det hjelper vel egentlig lite. Da jeg fikk lånt en 855 fra en venn i Expert Bonus, så var støynivået urovekkende høyt. Jeg tror nesten ikke at jeg hadde tatt sjansen på å kjøpe 855, uansett salgskjede. Og varmeutviklingen fra skjermen var jo ekstrem!
    Er vel ikke så farlig i disse kuldetider? Funker jo også desto bedre med peis på DVD :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Glassplate på 855?

Jeg har noen flekker på skjermen. Det er glassplate utenpå panelet på denne, er det ikke det?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 855 og har hatt Pioneer 500. Det var mye varmere rundt Pioneeren enn Samsungen.
    Vel. Det blir fort subjektivt dette. Men da jeg hadde Pioneer LX5090, KRP-500 og Panasonic V10 tidligere i høst, så varmet ingen av dem lokalet som 855. Men på det andre siden; Det er kaldt om dagen, og det er greit å slippe varmeovn ..;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det samme her avgir ganske bra med varme med virker ut så den gir ut mest i front for meg..

Men den buzzinga er jeg ikke så glad i akkurat. Har hatt det på service og det ble bedre men ikke nok etter min mening. Så får se om jeg sender det inn igjen for å teste ut noe annet. Men merker en ørliten forskjell når jeg skiftet støppsel jeg hadde tvn i . Ble minimalt bedre men ingenting er bedre en litt
    Ellers et supert tv med fantastisk bildekvalitet. =))

Litt teit at må kjøpe sånn internett dingle utenom for trådløst. Tok litt tid før jeg tok det :P prøvde prøve men ikke pokker hehe... Tror den dingla ligger på rundt 850 ellr noe sånn.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg benyttet angrefristen og tok tilbake tven til NetShop. De var godt klar over at det støyet.

Se denne, Buzzing issue resolved on Samsung B850 - FlatpanelsHD

Se også comments.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått min PS58B8550 nå... Men er veldig skuffet. Den summer/buzzer eller hva jeg skal kalle det.. det er en fryktelig summelyd som setter seg i hodet og ørene... har vondt i øret enda lenge etter jeg slo av tven, måtte bare slå den av ganske raskt...Finnes det noen måte å gjøre noe med denne lyden? Hvis ikke må jeg bare sende den tilbake... gledet meg veldig til denne tven... men angrer nå at jeg ikke kjøpte Panasonic V10 i stedet... ikke det enkleste å få sendt tilbake heller så stor tv... Hører søren meg summinga i øret enda...er vel fordi jeg var så dum å gå helt inntil bak og prøve lytte hvor lyden kom fra...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke filer skal virke på DLNA forresten? Får bare beskjed om at fila ikke støttes samme hvilken fil jeg prøver... Selve lyden på tven duger greit nok syns jeg...men summinga, buzzinga er helt håpløst...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri brukt DLNA på min. Hvor har du kjøpt din tv, og hvor/når er den produsert?

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pioneer sine kuro regnes som en av verdens beste plasma skjermer uansett pris....trokke disse samsungene har det som trengs for å utfordre kuroen enda, jeg så transformers eller så var det iron man i blu ray på messe kuro 60 tommer....det var kø for å se på tven, målløs

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En del folk er ganske imponert hvordan 855 klarer seg i forhold til Kuro tvene... Kuro er først og fremst referanse på sortnivå, og detaljer i det sorte, og kontrast, men 855 er referanse når det kommer til farger, skarphet og støyfrie bilder. Hvertfall i min mening...

Blir uansett spennende å se de nye plasma skjermene fra Samsung som kommer i Q2 2010... Hvis de har forbedra sortnivået så spørs det om det ikke blir en Samsung plasma dette året også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lipslide
    Aldri brukt DLNA på min. Hvor har du kjøpt din tv, og hvor/når er den produsert?
    Har kjøpt den på Dustin. November 2009, Made in Hungary står det på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    pioneer sine kuro regnes som en av verdens beste plasma skjermer uansett pris....trokke disse samsungene har det som trengs for å utfordre kuroen enda, jeg så transformers eller så var det iron man i blu ray på messe kuro 60 tommer....det var kø for å se på tven, målløs
    I og med at Pioneer Kuro ikke lenger produseres og svært vanskelig å få tak i så blir det mest riktig å sammenligne B855 opp mot V10 og andre modeller.

Med mindre man sitter i et bekmørkt rom, så er B855 et svært bra tv. Skarpheten og fargene er fantastiske, og resultatet blir svært imponerende med litt kalibrering.

Kuro er en bra tv, men vi er i 2010 og folk står ikke lenger i kø og måper av dette tvet. Ja, det er best på sort og detaljer i sort, men det er bare en del av helheten. en PS58B850 til 17,995 er et lett valg mot en 60" kuro til 39,999 - i hvertfall i mine øyne. Hvis man kun tenker på bildekvalitet pr krone.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en link til en firmware update av Dustin jeg skulle prøve. Hvordan kjøres denne fila? Er ei exe fil. må jeg koble en usb harddisk til tven og kjøre fila fra? Summinga/buzzinga på tven er forresten litt varierende...av og til går den nesten helt bort så en ikke hører den omtrent, og av og til ganske høyt...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke oppdatert firmware på tvet, men vil tro at du skal kjøre exe fila fra pc-en. Filen pakker sikkert ut en firmware fil til en usb-stick eller lignende som du så setter i tvet. Og derretter oppdaterer firmware fra usb-sticken.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Pokker!

Jeg som hadde gledet meg til å kjøpe dette tv-et, og det eneste jeg finner på internett er BUZZ!

Nå har jeg lest igjennom hele tråden her, og mitt inntrykk er at 3 av 4 eiere av denne tv har eller har hatt buzz.

TV-en er mest sannsynlig produksjonsstoppet, eller ute av produksjon.
    De tv-er som er på de respektive lagre er garrantert fra buzz-produksjonen.

Blir jo som å kaste med terning i Las Vegas når man kjøper den her tv-en.
    3/4 sjangse for Buzz!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    tjek lige her:
    Avstemming om du har BUZZ eller ikke i ditt tv

Håper dere gidder svare på den overnevnte avstemming.
    Så får vi dannet oss et bilde av hvor omfattende denne problemstillingen er.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg svart
    Satt med samme inntrykk som deg etter å ha lest igjennom hele denne tråden. Valgte likevel å ta sjansen, og bestilte dette tvet.

Var forbredt på buzzingen og fikk den Nå har tvet vært på service i 6 dager og jeg håper at verkstedet klarer å fikse problemet. Det er andre som har fått sine tver reparert og det var en av årsakene til at jeg valgte å kjøpe dette tvet, tross problemene med buzzing.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Jeg fikk en link til en firmware update av Dustin jeg skulle prøve. Hvordan kjøres denne fila? Er ei exe fil. må jeg koble en usb harddisk til tven og kjøre fila fra? Summinga/buzzinga på tven er forresten litt varierende...av og til går den nesten helt bort så en ikke hører den omtrent, og av og til ganske høyt...
    det har ingen betydning, buzzingen er ikke software relatert. Prøvde dette selv men hjalp ingenting
    Måtte levere tilbake min....

Du må uansett pakke ut filen på en USB stick for å så koble den i TVen.
    Står forklart når du åpner filen.

Du kan jo prøve å få dustin til å spandere fix fra samsung

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det virker som det sitter bak i tven på en måte... snur jeg mye frem og tilbake på tven så kan buzzen nesten stoppe av og til.. men så går det en kort stund så starten den igjen. Mener jeg leste et sted om at en kunne bli kvitt buzzinga ved å feste små gummiting bakpå tven...noen som har forsøkt det?

Side 31 av 50 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •