Samsung Plasma PS-xxB855 - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 50 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 999
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min tv er forøvrig produsert i November 2009, i Ungarn.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg går nok for 50 tommeren PS50B850. 12500,- er en veldig bra pris, og mange tusen billigere enn 58 tommeren... håper jeg får en uten buzzelyd...får holde med 50 tommer tv... har jo 120 tommer lerret for sene filmkvelder

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Jeg går nok for 50 tommeren PS50B850. 12500,- er en veldig bra pris, og mange tusen billigere enn 58 tommeren... håper jeg får en uten buzzelyd...får holde med 50 tommer tv... har jo 120 tommer lerret for sene filmkvelder
    Men kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på Samsung PS50B850 og Samsung PS50B650? Samsung PS50B650 koster jo bare 9995? Hva er dårligere med Samsung PS50B650 modellen?
    Samsung PS50B650 50" Plasma FullHD 100Hz - Samsung - Plasma - Samsung PS50B650 50" Plasma FullHD 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg er besvart tidligere i tråden, hvis du tar deg tid til å skumme igjennom.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er 30 sider her..kunne du si kort hva som er dårligere?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg husker dessverre ikke hva som er forskjellen, men er ganske sikker på at det har vært tema tidligere i tråden.
    Mulig det var at 6-serien ikke hadde disse internettfunksjonene?

Edit: Ser ut som 650 har internettfunksjoner. 850/860/855 har Ultra Filterbright Plus, noe som skal gjøre skjermen mer lyssterk. Du kan sammenligne skjermene på samsung.no

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Retur Av Panasonic B850

Kjøpte min B850 50" fra NetShop 30.12.09 og skal nå benytte meg av angreretten og få penger tilbake.

Årsak, TVen støyer noe helt jævlig.

Samsung sier at den skal støye ca 15dB, men det nekter jeg å tro.
    Samsung er kjent med problemet, og mener det er mulig å gjøre noe med det. Men ettersom Netshop driver gråimport tilbyr ikke Samsung "hjemme hjelp" så da mister jeg angreretten min dersom jeg må sende den bort for service via Netshop.

Kan noen her bekrefte at de har fått sitt apparat fikset slik at den IKKE støyer ?

Må begynne å lete etter ny TV nok en gang :\ Noen som vil anbefale noe i samme prisklasse ?
    Er PS50B650 plaget av støy ??

Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Støy!

Sitat Opprinnelig postet av lipslide
    Min tv er forøvrig produsert i November 2009, i Ungarn.
    Det står det på min også. Har ingen støy! 50855.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har dere som ikke har støy kjøpt tven??

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I morgen kommer Dalen's Elektronikkservice og henter min PS58B855 for service.

Etter hva jeg skjønte så blir det panelbytte. Blir spennende å se om de kommer denne buzzingen til livs.

Skal oppdatere i tråden her når jeg får tven tilbake.

Hvordan opplever dere andre buzzingen?

Helt i starten kom den høyfrekvente buzzingen kun fra øverste høyre hjørne av skjermen. Nå, etter 3 ukers bruk har den fordelt seg jevnt over hele tven og jeg synes den blir verre og mer høyfrekvent etter at tven har stått på en stund og blitt varm. Støynivået er så markant at jeg faktisk får vondt i hodet av det over tid.

Bortsett fra støyen er jeg kjempefornøyd med tven og kan ikke tenke meg noe annet tv

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan finner jeg ut hvor og når den er produsert? Står det på esken? Har den nemlig ikke her.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer sterkt å kjøpe 58 tommeren PS50B850. Men det som gjør at jeg tviler er lyden. Det med buzzelyden håper jeg jeg er heldig og ikke får...Men jeg har lest at lyden er lav og ikke noe særlig? Går det greit å se på tven uten å måtte koble på ekstra lydanlegg? For det har jeg ikke mulighet til nemlig, siden tven skal stå på en vegg på venstre side. Lydanlegget her er konfigurert for lerret som er fremst. De har dessverre ikke denne Samsung B850 serien på butikkene her, så jeg får ikke sett og hørt de... Men de har visst en SAMSUNG PS50B565 på butikken her jeg kunne sett på...er lyden på denne ganske identisk med lyden på B850 serien?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    029kid: Produksjonsdato står på en hvit klistrelapp bak på tv-apparatet.

Når det gjelder lyden på på tven så er den veldig døll, eller spinkel. Veldig lite dynamikk og det høres ut som om noen som prater inn i en "liten blikkboks". Det er ikke noe problem for meg å justere opp lyden på tv så den blir mer enn høy nok fra 2-3 meters avstand (nivå 20) Men det er dårlig kvalitet på lyden.

Jeg tror du kan få kjøpt en avlang samsunghøytaler som kan ligge foran tv. Kanskje den kan monteres under? Det er jo noe du kan sjekke ut. Med en slik høytaler vil du helst sikkert på mye bedre lyd. Har bare sett en slik type samsunghøytaler på enkelte utstillingstver i butikker.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lipslide
    029kid: Produksjonsdato står på en hvit klistrelapp bak på tv-apparatet.

Når det gjelder lyden på på tven så er den veldig døll, eller spinkel. Veldig lite dynamikk og det høres ut som om noen som prater inn i en "liten blikkboks". Det er ikke noe problem for meg å justere opp lyden på tv så den blir mer enn høy nok fra 2-3 meters avstand (nivå 20) Men det er dårlig kvalitet på lyden.

Jeg tror du kan få kjøpt en avlang samsunghøytaler som kan ligge foran tv. Kanskje den kan monteres under? Det er jo noe du kan sjekke ut. Med en slik høytaler vil du helst sikkert på mye bedre lyd. Har bare sett en slik type samsunghøytaler på enkelte utstillingstver i butikker.
    Noen som har link til slik høytaler? Kanskje denne kan være et veldig godt alternativ? Noen som har erfaring med dette? http://www.netonnet.no/art/lyd-og-mu...13(124921,4316)
    Evnt dette? SAMSUNG HT-WS1 HØYTALERSYSTEM ROSE BLACK - Design - Produktinformasjon
    Hvilket av disse er best tro?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg kjøper Samsung Soundbaren. Men den er for høy til å legges fremfor 58 tommer tven...Men skulle vel gå greit å legge den bak tven på tvbenken istedet?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bummer å kjøpe gråimportert vettu!

Jeg kan bekrefte at jeg har fått min 855 reparert og er nå uten støy. dette var i august i sommer, og var før Samsung innførte "15 db regelen"...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Bummer å kjøpe gråimportert vettu!

Jeg kan bekrefte at jeg har fått min 855 reparert og er nå uten støy. dette var i august i sommer, og var før Samsung innførte "15 db regelen"...

hmms, hva gjør jeg da ? Leverer jeg tilbake tven og får penger tilbake eller reparerer jeg den ?
    Ref prisguide så er det bare netshop og netonnet som har den.
    Hvor ellers kan jeg få tak i den ?

Min er produsert juli 2009 i Ungarn.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er egentlig SD kvaliteten på denne? Lest den både er heller dårlig og veldig bra...vil gjerne vite hvordan SD kvaliteten på denne er i forhold til Panasonic V10?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er bedre på SD en V10. En god sending fra NRK, SVT, TVNorge eller TV4 kan nesten se ut som HD til tider, så det er mildt sagt imponerende. Den er i mine øyne en av de beste på SD signaler...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er bedre på SD en V10. En god sending fra NRK, SVT, TVNorge eller TV4 kan nesten se ut som HD til tider, så det er mildt sagt imponerende. Den er i mine øyne en av de beste på SD signaler...
    Enig i det. Men det hjelper vel egentlig lite. Da jeg fikk lånt en 855 fra en venn i Expert Bonus, så var støynivået urovekkende høyt. Jeg tror nesten ikke at jeg hadde tatt sjansen på å kjøpe 855, uansett salgskjede. Og varmeutviklingen fra skjermen var jo ekstrem!

Side 30 av 50 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •