Samsung Plasma PS-xxB855 - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 50 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 999
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Vel. Dette gikk overaskende fort! TVen er tilbake i stua igjen og service er kjørt på den. Det ble plassert gummiknotter som nevnt på den danske siden. Så nå er buzzingen betydelig lavere, men ikke borte. Men dette er vel vanlig plasma støy så dette kan man fint leve med..

Dette ble gjort på service eksperten vest og tok 3 dager alt i alt. Imponerende! :-D

MEN, ser ut som 855'n forsvinner til fordel for Panasonic V10... Må bare vente med salg til jeg får dato på V10'n. Vi får se..

Jeg har en modell produsert i juli, men synes det er litt mye buzzing. Hvor blir disse gummiknottene satt inn? har dere en link til den danske siden som sier noe om dette?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel. Dette gikk overaskende fort! TVen er tilbake i stua igjen og service er kjørt på den. Det ble plassert gummiknotter som nevnt på den danske siden. Så nå er buzzingen betydelig lavere, men ikke borte. Men dette er vel vanlig plasma støy så dette kan man fint leve med..

Dette ble gjort på service eksperten vest og tok 3 dager alt i alt. Imponerende! :-D

MEN, ser ut som 855'n forsvinner til fordel for Panasonic V10... Må bare vente med salg til jeg får dato på V10'n. Vi får se..
    Ja, alle plasma skjermer har støy i noe form

Hvorfor vil du bytte til en tv med dårligere PQ?? En ting du også burde tenke på med V10 er at den har flere mekaniske vifter i seg og det er raportert mye støy i fra disse. Dette er noe du sansynlig må leve med i tillegg til den samme plasma støyen du nå opplever. som sikkert alle vet så slites ofte mekaniske ting også.. I tillegg har skjermen regnefeil når den oppskalerer sd materiale.

Har du sett en v10 mot en 855? Side om side?

Til slutt (og beklager alt det negative, men sånn er det) Hva med designet - jeg kunne personelig aldrig ha puttet noe så stygt i min egen stue i allefall

Jens

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett dem side om side nei, men valget er vanskelig. Samsungen har fargene og skarpheten, mens V10'n har sortnivået. Har testet V10'n litt, og det virker også som en fantastisk tv men jeg føler at den ikke har like "engasjerende" bilde som Samsungen men den er vesentlig bedre på sortnivå og dybde i bildene.

Jeg skal hvertfall bruke en del tid på det. Pioneer kjøper jeg ikke. Det har alle, og blitt sånn tv som folk kjøper fordi "jeg hører det er så bra", dessuten minner det meg bare om "kreditt, innvandrer og retur fordi de ikke syntes den var bra nok." De er fantastiske tver, ingen tvil om det, men mye mer spennende å ha noe som svært få har, bl.a PS50B855.. med mere stæsj.

Btw, utseende er mye bedre enn de andre modellene de har!

men akurat nå ser det ut som den blir stående en stund til... but who knows? :-D

Har foresten solgt Denon DVD2500BT'n. Skal inn å kjøpe Pioneer BDP-LX52 i løpet av helga...

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bladern
    Bestilte PS50B855 fra Datakjeden på tirsdag 4. august til 18710,- og dagen etter.... altså igår hadde de justert opp prisen til 20490,-. Kanskje de fant ut at de hadde priset den litt lavt i forhold til andre nettbutikker.
    Snakket med tollpost og får levert tv'n imorgen... gleder meg.
    Du kan få de helt ned i 16500 ink moms!!! Og det er nordisk version!!

Jens

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jenseike@start.no
    Du kan få de helt ned i 16500 ink moms!!! Og det er nordisk version!!

Jens

Billigste jeg finner er på bestbuy.no til 19999. Hvor er de til salgs for 16500?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djed
    Billigste jeg finner er på bestbuy.no til 19999. Hvor er de til salgs for 16500?
    Samsung Plasma-Tv 50" PS-50B855Y1 TV/Lyd > TV > hos Scandinavian Photo

Pris står ikke på siden, men en venn kjøpte for ett par dager siden der for den prisen.. Med det så har vel de fleste andre overpriset denne tv'n veldig... Jeg også kjøpte denne tv for den prisen og det var når den kom ut... Sier vel litt!!!

Jens

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pris står ikke på siden, men en venn kjøpte for ett par dager siden der for den prisen.. Med det så har vel de fleste andre overpriset denne tv'n veldig... Jeg også kjøpte denne tv for den prisen og det var når den kom ut... Sier vel litt!!!

Jens

Takk for input, men der står modellen PS-50B855Y1 oppført med "HD-ready
    oppløsning : 1365 x 768". Må vel være en feil?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for input, men der står modellen PS-50B855Y1 oppført med "HD-ready
    oppløsning : 1365 x 768". Må vel være en feil?
    Det er så klart feil ja... Og, de nordiske modellbetegnelsene begynner på Y1XXE osv

Jens

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er PS58B855XXE Samsung 58" plasma-TV bestilt hos lefdals nettbutikk skulle få den levert på døra den 27.08.09 og prisen var ikke så verst heller 27 484,- ferdig levert på døra,bor 1 times kjøring fra ålesund,ikke at det er så nøye da jeg vet ikke hvor de har fjernlageret sitt.Men personlig syns jeg ikke prisen var så verst,så da er det bare og vente til neste uke og se hva som kommer.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brennarn
    da er PS58B855XXE Samsung 58" plasma-TV bestilt hos lefdals nettbutikk skulle få den levert på døra den 27.08.09 og prisen var ikke så verst heller 27 484,- ferdig levert på døra,bor 1 times kjøring fra ålesund,ikke at det er så nøye da jeg vet ikke hvor de har fjernlageret sitt.Men personlig syns jeg ikke prisen var så verst,så da er det bare og vente til neste uke og se hva som kommer.
    Absolutt en meget bra pris. Hovedlageret ligger i Jønkøping, men du burde egentlig ha fått den kjappere enn det. Tror du hadde fått det hvis du gått i butikk. Er den på hovedlageret, så skal det ta 3 dager... Men men... du holder vel ut..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt en meget bra pris. Hovedlageret ligger i Jønkøping, men du burde egentlig ha fått den kjappere enn det. Tror du hadde fått det hvis du gått i butikk. Er den på hovedlageret, så skal det ta 3 dager... Men men... du holder vel ut..
    sjekket på nettet i butikken tilhørende ålesund,men de hadde ikke på lager og mulig prisen ikke hadde vært så lav,men jo jeg kan vente håper dette blir en oppgradering fra min gamle sliter en 42 tommers panasonic som nå blir soveromstv...men skal bli kjekt med noe nytt,så det neste blir nok en pio.blu ray spiller,samsung 1400 begynner og bli utdatert treig og lever sitt eget liv...vill med det samme takke for infon jeg finner her både positive og negative.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen tv er perfekt...

Pioneer har skavanker, Panasonic sliter med diverse ulumskheter og Samsung har diverse bugs og feil... Men finn meg en produsent som IKKE har feil... Det er dessverre ingen. Men sånn er det og man må leve med det!

Men feil kan fikses...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er så klart feil ja... Og, de nordiske modellbetegnelsene begynner på Y1XXE osv

Jens
    Sjekket det nå og de sa det var en feil på siden, ja. De kunne også levere på døren for 175,- NOK. Siden de sender fra Sverige så hørtes det rart ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått 58" i hus. Vakkert møbel.
    Men tror jeg har den omtalte buzzlyden flere sliter med. Tven høres ihvertfall godt når jeg har lav lyd, og jeg tror det blir irriterende. Sammenlignet med min gamle Panasonic PV60 er det mye høyere og intens lyd på Samsungen.

Lurer derfor på hva jeg bør gjøre? Har lest at servicefolk kommer hjem til dere for å installere gummiknotter. Gjør de det over hele landet? Bor i Trondheim og tven er kjøpt hos Lefdal. Bør jeg kontakte Lefdal, Samsung Norge eller et serviceverksted?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontakt samsung norge.... Sender du tven på service hos lefdal tar det flere uker. Via samsung tok det 2 dager med service. Meget bra.

Noe summelyd er det, men den høres kun ved å mute lyden. Men hvis det er en høy buzzelyd, spesielt ved mørke bilder så har du nok buzzingen...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontakt samsung norge.... Sender du tven på service hos lefdal tar det flere uker. Via samsung tok det 2 dager med service. Meget bra.

Noe summelyd er det, men den høres kun ved å mute lyden. Men hvis det er en høy buzzelyd, spesielt ved mørke bilder så har du nok buzzingen...
    Takk for raskt svar. Skal ta å teste litt mer i ettermiddag. Men det er helt sikkert at den bråker mye mer en den gamle panasonicen.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket det nå og de sa det var en feil på siden, ja. De kunne også levere på døren for 175,- NOK. Siden de sender fra Sverige så hørtes det rart ut.

Prisen stemmer den på frakt. Den koster totalt 16500 levert her i norge med posten!!!

Jens

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I utlandet, og fra tid til annen her, er det vanlig med gratis levering. De pakker det bare inn i prisen - kall det gjerne salgstriks 8)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jens

Man får p50b850 til 14995,- her : Samsung PS50B850 50" Plasma FullHD 100Hz - Samsung - Plasma - Samsung PS50B850 50" Plasma FullHD 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital

Det er vel samme tv som 855? Kan det bety at den er en tidlig utgave (som f.eks. vel hadde mer buzzing enn de som er produsert nå i det siste) eller er den bare lavt prisa (feilprisa?).

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung dekker IKKE reparasjon/service på gråimporterte modeller fra Netshop...Du får heller ikke dekket det hos Service Eksperten som ofte tar service fra Samsung.

Trenger vel ikke si mer enn det. Og service avdelingen til netshop er vel heller ikke mye å skryte av...

Sats heller på nordiske modellen bestilt fra butikken som Jens linker til...

Side 17 av 50 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •