Samsung Plasma PS-xxB855 - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 50 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 999
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    bilde er supert, støyen suger men dette er jo noe som er på gang og blir fikset etterhvert, plager meg den lyden men de kommer jo henter den å ordner den.. litt dårlig kundeservice hos samsung men men... alt som skal till er de magiske knottene håper jeg =)

får det billigere en 30k forskjellige plasser...

betalte selv 27 med frakt, 53kg i embalasje viss jeg husker rett...
    ja du forventer at tvn skal være bra å slippe fikse tulle med det, men
    jeg syns det er verdt det lille stresset for å ha et supert tv,

Er jo som sagt et kjent problem vertfall i danmark sverige, og fra produsent så forventer jo at de tvn som kommer nå har allerede disse gummi knottene installert, sånn at forbruker slipper ordne med prestige, og service.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan med det equalizer som er på tvn?
    Alt er jo oppgitt i hz, jeg har da ikke peilling på det =P

Vil stille opp bassen, rett over diskant men hvilken stiller jeg ?

Er det noen som kan hjelpe meg med det og evnt en kort forklaring åssen det funker =P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk til greit bilde med halvhjerta kalibrering, orket ikke mer.
    Du har sikkert rett, jeg ville sikkert fått samme wow følelse som deg med mer
    eieglede enn 2timer.. Jeg bestiller ikke før jeg får bekrefta at gummi klossene er
    løsningen for folket her inne.

Jepp en god del hyggeligere pris enn 30k er å oppdrive, men fortsatt mye peng
    for ett tv.

Det er vel heller ingen konkurenter i 58" virker som en perfekt størrelse

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GR3
    Jeg fikk til greit bilde med halvhjerta kalibrering, orket ikke mer.
    Du har sikkert rett, jeg ville sikkert fått samme wow følelse som deg med mer
    eieglede enn 2timer.. Jeg bestiller ikke før jeg får bekrefta at gummi klossene er
    løsningen for folket her inne.

Jepp en god del hyggeligere pris enn 30k er å oppdrive, men fortsatt mye peng
    for ett tv.

Det er vel heller ingen konkurenter i 58" virker som en perfekt størrelse
    Det er allerede bekreftet at dette fungerer på det danske forumet... Men kommer med oppdatering etter at prestige gutta har sett på den.

Du har jo PS58B685 også? Evt. forrige generasjon PS58A676 til 20k. Anbefaler deg uansett 855!

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Børni
    Hvor kan jeg få kjøpt billig veggfeste til denne tv?

Ingen??

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Obee

Er jo som sagt et kjent problem vertfall i danmark sverige, og fra produsent så forventer jo at de tvn som kommer nå har allerede disse gummi knottene installert, sånn at forbruker slipper ordne med prestige, og service.
    Kjent problem i danmark/sverige?? Det heter da Samsung Norden og det skal ikke være noe forskjell på om du ringer i fran Norge/Sverige/Danmark. Det er samsung norden som gir orderen videre og DISSE SKAL sitte på denne informasjonen. Dette har jeg fått bekreftet, men som hos alle support avdelinger så er det alltid noen som ikke får med seg slikt.. Jeg ringte akkurat inn der for å bare sjekke dette, fikk først prate med en som ikke hadde peiling - BA SÅ og få prate med noen andre (seniorer - som har lengre erfaringer, mange der er rimelige ferske i faget) og han viste hva jeg snakket om umidelbart.. SÅ ring og forlang og få prate med noen til noen kan gi deg ett svar..

Det ble nevnt av denne personen i danmark at samsung hadde stoppet salget av denne modellen en stund mens de lokaliserte problemet, så ja - nye skjermer vil nok komme med dette fikset.. Men, du vet jo aldri om du får en ny skjerm rett i fra produsenten eller om du får noe som har stått på lager. Jeg vet att f eks hifi-klubben sendte alle sine tilbake og var tom på lageret en stund, nå har de fått de inn igjen og da de som skal være fikset.. Hifi-klubben har jo lager i danmark og da!!.. Ellers så legger jeg merke til på US forums nå at folk som har kjøpt skjermer nå den siste tiden ikke klager over dette problemet lengre.. Dette ser lovende ut, om jeg skulle kjøpt skjermen nå ville jeg forsikrtet meg om at jeg fikk en skjerm i fra distrubitør som kommer i fra nytt parti hos samsung.. Dette kan du få de til og garantere deg før kjøp!!!

EDIT: En annen ting, det er ikke alle skjermene som kommer med dette problemet, min hadde ett annet problem enn dette- det har blitt gjort en poll hos avs forum us og der var det ca 38% (varierte) som hadde problemet

Jens

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny update:

Etter å ha ringt til Samsung igår, ble idag oppringt av Serviceeksperten. Tydeligvis de som tar seg av reparasjoner osv... Litt rart... men ikke vesentlig. Ble oppringt av en hyggelig kar som sa at de kunne hente denne på mandag, men de hadde ikke nok folk pga ferie, så da hadde denne blitt stående ganske lenge. Så jeg ba dem heller ringe opp igjen når de hadde nok folk og kunne fikset dette kjappest mulig. Egentlig helt greit, da jeg kan leve med denne buzzingen litt til. Så får vi se hva som skjer videre...

Han hadde hatt noen få tilfeller av dette, men virket ikke som på akkurat denne modellen. Jeg forklarte hva de hadde gjort i Danmark osv. Skal utdype dette enda mer da jeg får pratet med dem. Heldigvis sa de at jeg var prioritert, så det skulle gå rimelig kjapt.

Virker som Service eksperten driver det meste av reparasjoner i Norge... Har hatt ting hos service hos de tidligere og de er utrolig dyktige og kjappe, men synes det var litt rart at Samsung ikke har egne folk...

Kommer tilbake med ny update, når tven blir hentet...

Til dere som nøler, ikke la dette hindre dere. Bare sørg for at dere får en modell som er produsert nå i juni/juli. Da skal ikke dette forekomme. Og som Jens sier, det var kun på enkelte eksemplarer...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, nå ble litt skeptisk igjen:?

Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Ny update:
    Til dere som nøler, ikke la dette hindre dere. Bare sørg for at dere får en modell som er produsert nå i juni/juli. Da skal ikke dette forekomme. Og som Jens sier, det var kun på enkelte eksemplarer...
    Jeg skal få tv på tirsdag 14/7, så jeg sendte en mail til Lefdal igår i håp om at de da fikk tid til å sjekke om jeg fikk en nyere modell.
    Men fikk bare til svar at de ikke har oversikt over hvilket parti disse tv'ene er.
    Og at de har heller ikke mulighet til å fikse en feil som de ikke veit om er der.
    Må bare ta kontakt igjen hvis det er noe feil på produktet når jeg får det.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det var leveringstid på den, og de måtte vente på den for å få den inn på hovedlageret så er det nok stor sjanse for at du får en ny modell uten disse feilene...

Men når du får den, du trenger ikke å sitte å lytte etter lyden. Har du feilen, så hører du den rett etter du har skrudd den på...

Uansett, du har ikke noe å være skeptisk for. De fikser dette kjapt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny update:

Etter å ha ringt til Samsung igår, ble idag oppringt av Serviceeksperten. Tydeligvis de som tar seg av reparasjoner osv... Litt rart... men ikke vesentlig. Ble oppringt av en hyggelig kar som sa at de kunne hente denne på mandag, men de hadde ikke nok folk pga ferie, så da hadde denne blitt stående ganske lenge. Så jeg ba dem heller ringe opp igjen når de hadde nok folk og kunne fikset dette kjappest mulig. Egentlig helt greit, da jeg kan leve med denne buzzingen litt til. Så får vi se hva som skjer videre...

Han hadde hatt noen få tilfeller av dette, men virket ikke som på akkurat denne modellen. Jeg forklarte hva de hadde gjort i Danmark osv. Skal utdype dette enda mer da jeg får pratet med dem. Heldigvis sa de at jeg var prioritert, så det skulle gå rimelig kjapt.

Virker som Service eksperten driver det meste av reparasjoner i Norge... Har hatt ting hos service hos de tidligere og de er utrolig dyktige og kjappe, men synes det var litt rart at Samsung ikke har egne folk...

Kommer tilbake med ny update, når tven blir hentet...

Jeg og har fått service på min men fra Camera & Videoteknikk AS i bergen, kommer den 15 og henter det hos meg.. litt trist men men.....

Hei;
    og takk for utfyllende informasjon.
    Henteoppdraget har fått ordre# x i vårt system,
    og er planlagt onsdag den 15. d,m., da vi har tur til Haugesund.
    Du kontaktes en stund før ankomst for mer konkret tidspunkt.

Med vennlig hilsen / Kind regards

Service coordinator
    Linda Birkelid
    linda.birkelid@camera.no
    tlf. +4755393880
    Serviceverksted | Foto, Video og TV produkter Camera.no -

Syns de va lettare og bare si til samsung jeg SKULLE ha service på min og så fikk jeg Camera & Videoteknikk AS som service sted og tok å skreiv en utfyllandes mail med problemet kopier osv fra porblemet å fikk kjapp tilbakemelding fra de så nå ordne det seg =) fikk ikke noe beskjed om lite bemanning og sånn så håper det kommer kjappt tilbake...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellvin
    Huff, nå ble litt skeptisk igjen:?

Jeg skal få tv på tirsdag 14/7, så jeg sendte en mail til Lefdal igår i håp om at de da fikk tid til å sjekke om jeg fikk en nyere modell.
    Men fikk bare til svar at de ikke har oversikt over hvilket parti disse tv'ene er.
    Og at de har heller ikke mulighet til å fikse en feil som de ikke veit om er der.
    Må bare ta kontakt igjen hvis det er noe feil på produktet når jeg får det.

Er egentli ikke noe vær skeptiskt til, bor du i en by har du prestige viss ikke kommer det raskt på service, Sånn eg forsto det stoppte samsung produksjon en liten tid for å finne ut feilen og årsak, så de fleste butikker gikk jo tom for de og fikk leveringstid, så da rekner jeg med at de som kommer nå på lager er fikset =)
    Er storfornøyd med bilde og tvn jeg =)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøve å få lagt inn bilde, ikke lett =)

Samsung Plasma PS-xxB855-bildernyetvn-072-jpg

Ikke det beste kamera og ta bilde med, ustilt tv sånn det kom fra butikk.
    tenkte jeg skulle få noen til å kalibrere det for meg. =)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Obee
    Er egentli ikke noe vær skeptiskt til, bor du i en by har du prestige viss ikke kommer det raskt på service, Sånn eg forsto det stoppte samsung produksjon en liten tid for å finne ut feilen og årsak, så de fleste butikker gikk jo tom for de og fikk leveringstid, så da rekner jeg med at de som kommer nå på lager er fikset =)
    Er storfornøyd med bilde og tvn jeg =)
    Jeg bor i Oslo.
    Ja, har blitt beroliget av Maw også, så nå bare gleder jeg meg;-)
    Da er det bare å jakte på veggfeste til denne.

Litt off:
    Har akkurat kjøpt meg PS3, men har ingen blu-ray filmer.
    Er det en film jeg bare MÅ ha og teste denne tv'n med?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det var leveringstid på den, og de måtte vente på den for å få den inn på hovedlageret så er det nok stor sjanse for at du får en ny modell uten disse feilene...

Men når du får den, du trenger ikke å sitte å lytte etter lyden. Har du feilen, så hører du den rett etter du har skrudd den på...

Uansett, du har ikke noe å være skeptisk for. De fikser dette kjapt...
    Holdt oss oppdatert da !

Kjapt og kjapt, hos meg kasserte de hele Tv...
    Har sitti uten Tv i 3uker, nå er butikken jeg handler fra heldigvis tom på lager,
    som kan bety nytt problemfritt lager, krysser fingra...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er fra Bææærgen Obee?
    da kan vi kanskje ordne med en kalibrør/kalibrator? :-) samme dag? Så kanskje vi får et tilbud.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flaago
    Du er fra Bææærgen Obee?
    da kan vi kanskje ordne med en kalibrør/kalibrator? :-) samme dag? Så kanskje vi får et tilbud.

Er nok ikke det, bergen er nærmeste service-sted tydligvis for meg fra
    karmøy. !

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellvin
    Jeg bor i Oslo.
    Ja, har blitt beroliget av Maw også, så nå bare gleder jeg meg;-)
    Da er det bare å jakte på veggfeste til denne.

Litt off:
    Har akkurat kjøpt meg PS3, men har ingen blu-ray filmer.
    Er det en film jeg bare MÅ ha og teste denne tv'n med?
    Ja.. Kung-fu panda, "300" og dark knight (siste batman filmen) - men også spiderman 3

Jens

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Drit fornøy med min Samsung 55 LED tv

Sviktet Pioneer ...men dog fikk den til en knallgod pris på ActIT / SAMSUNG UE55B7070WWXXE 55" LED - som var nesten 1000lappen billigere enn Amentio på nettet .....

Brukte Amentio før men ....nå Actit... det ser ut som de får varene fra samme sted....Bare gode erfaringer så langt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er masse bra filmer der ute i bluray, Du Må også ha apocalypto, første filmen jeg så på tvn å satt igjen med wow følelsen =)) Band of bothers i bluray, skal vist vare genialt bilde og helt utrolig lyd...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thestigg
    Sviktet Pioneer ...men dog fikk den til en knallgod pris på ActIT / SAMSUNG UE55B7070WWXXE 55" LED - som var nesten 1000lappen billigere enn Amentio på nettet .....

Brukte Amentio før men ....nå Actit... det ser ut som de får varene fra samme sted....Bare gode erfaringer så langt...

Den havna vel feil plass?

Side 12 av 50 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •