Samsung Plasma PS-xxB855 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 50 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 999
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jenseike@start.no
    Hadde aldrig kjøpt denne tv (eller andre) som grå import.. Har gjort det før og stått med skjegget i postkassen etter problemer med tv'n. Gjør ikke den feilen en gang til bare for noen lusne lapper...

Jens
    Takk for svar Jens, hvilken nettbutikk var det du hadde problemer med og hvordan løste du det til sist?
    Jeg tenker som deg at det kan være verdt noen ekstra lapper, men at man jo alltids har angreretten om man kjøper på nett. Klart, med problemer som viser seg etter 14 dager har man sikkert et større problem..

Virker som ihvertfall DEal.no selger Pio 5090 som ikke er parallellimportert.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er panorering feks på denne i forhold til siste generasjons pioneer?
    Noen som legger merke til forskjell?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den skal visst være vesentlig bedre...

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk vi opp en 58 i vår butikk også, merket faktisk litt buzz i den når jeg lente huet inntil men umulig og høre ved vanlig volum.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så har jeg kjøpt 58 tommeren, ca en ukes levering fra Lefdal som ga et godt tilbud (28500).
    Venter spendt!

Har forresten ringt Samsung Norge som informerte om at deres akutte nødhjelp gjaldt alle TV med Norsk nr tilslutt (XXE?), uavhengig av hvem du har kjøpt den av.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cognito
    Nå fikk vi opp en 58 i vår butikk også, merket faktisk litt buzz i den når jeg lente huet inntil men umulig og høre ved vanlig volum.
    Det er jo alldeles normalt, finner ikke ett TV som ikke gjor det,
    det jeg opplevde var betydelig hoyere også ved vanlig volum . Satser på jeg ikke får det problemet på samme tv igjen

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående buzzing på 855:

Leste på dansk forum hvor samtlige ikke klarte å sitte med sitt nye tv sitt pga
    problemet. Siterer en bruker:

"SÅ har jeg haft Prestige Samsung ude og kigge på mit tv. Han pillede bagbeklædningen af og satte et par gummidutter ind. Summelyden er minimeret til et acceptabelt plasmaniveau. Det er ikke strømforsyningen (selvom det godt nok lød sådan) men bagbeklædningen der er så tynd at den kommer i svingninger og afgiver den ulidelige summen.

Det er en fejl der er på alle skærmene. Samsung stoppede for en kort tid salget af dem (855'eren), indtil de havde lokaliseret fejlen. Fejlen er nu fundet og Presitge kommer ud og fixer problemet med føromtalte gummi-dimser.

Nu kan jeg endeligt til fulde nyde det fede tv!

Så ring til Samsung og få fixet problemet (70701970)

Flatpanels.dk :: Vis emne - Test af Samsung B850

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra de har løst problemet! :-D

Håper jeg får en tv uten feil. Hater å drive å styre og rote med sånt småtull...

Foreløpig forsinkelser på min, men ventes rundt slutten av nesten uke. Kanskje det var pga. akkurat dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestillt 58" =)
    Håper den kommer imorgen,=)
    men e litt redde an komme på torsdag =/

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min 855 idag! :-D

Og kan vel ikke si annet enn at jeg er utrolig fornøyd. Det er en helt fantastisk tv! Utseende er helt konge og bildekvalitet er noe av det bedre jeg har sett. Er sinnsykt imponert!

Utrolig naturlige og korrekte farger, helt sinnsyk skarphet og detaljnivå, VELDIG lite tydelig "maurstøy" og et veldig bra sortnivå. Det er ikke referanse Kuro nivå, men Sortnivået holder for meg. Det er uansett veldig bra og bedre enn mye annet av LCD og plasma skjermer på markedet.

Men den gruser jo Pioneer på bevegelser. Alt går utrolig smooth og er konstant tydelige på panoreringer og lignende. Helt KONGE!

Spilling fungerer utrolig bra, for de som er redd for det.

Sånn, det var et kjapt lite førsteinntrykk. Kommer tilbake med mer. Skal også få til trådløst nettverk osv på den.

Og så til buzze lyden. Ja, det er tilstede. Og varierer. Jeg kommer nok til å ringe Samsung å høre om dette, men jeg ser ikke på det som et problem enda.

Uansett er jeg utrolig fornøyd med mitt tv-valg!

Skal hente Denon DVD-2500BT etterpå, referanse blu-ray spiller, og se en film så kommer jeg med mer inntrykk etter det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Fikk min 855 idag! :-D

Og kan vel ikke si annet enn at jeg er utrolig fornøyd. Det er en helt fantastisk tv! Utseende er helt konge og bildekvalitet er noe av det bedre jeg har sett. Er sinnsykt imponert!

Ser frem til å høre mer fra deg!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan man eller kan man ikke bruke det ultra slim wall mount(WMN1000BXXC) på 58"?
    Var en på Expert som sa at det kunne brukes på 50" men ikke på 58".
    Ser at det ikke står under tilbehør til 58" på Samsung sin side.
    Men samtidig står det under spesifikasjoner på 58": Kompatibel med veggfeste WMN1000BXXC - Ja :???:

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei... Slim wall mounten kan ikke brukes på 58. Det blir for tungt dessverre, og jeg ville heller ikke prøvd...

Men siden det kommer mer og mer tynne tver nå så tror jeg det blir lagd enda flere "slimme" veggfester, type standard metal feste. Så du skal nok få tven din klistra til veggen.

Liten update på 855:
    Fy fader, bildet er så forbanna bra. Jeg vil påstå at denne er bedre enn LED skjermene til Samsung. Er sinnsykt imponert. SOm nevnt tidligere så er det noe å trekke på sortnivå, og buzzingen som varierer litt fra gang til gang (men dette skal fikses av Samsung), men ellers så er det en perfekt tv for meg.

Pioneer er ut...Samsung er inn. :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Maw har du fått noe svar fra samsung eller, hva som skal gjøres for å fikse buzzinga? Sendte dem en mail igår, venter på svar. Forlanger en forbedring
    på neste 855

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er forbanna fordi det ikke gikk å hange opp med slim wall mount...

Jeg fikk forsikringer fra butikk og alt om at det skulle fungere.. men neida... kabelen er 20 cm lang og festene på fjernsynet er 60 cm fra hverandre.....
    Jeg som hadde kjøpt inn plate til å forsterke gipsveggen med...funnet stenderene med stenderfinner og kjøpt ørten skruer...

Denne klistrete monteringen var jo hele årsaken til at jeg kjøpte denne og ikke 60 tommer pioneer...

Noen som har alternativer til ultratynne veggfester? Kanske skjøte kabelen deres?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GR3
    Maw har du fått noe svar fra samsung eller, hva som skal gjøres for å fikse buzzinga? Sendte dem en mail igår, venter på svar. Forlanger en forbedring
    på neste 855
    Du må ringe prestige service, så sender de en kar hjem til deg. Skal gjøre dette til uka.

De setter inn et par gummiplugger bak metallplata bak. Enkel operasjon visstnok. Så er buzzingen ned på normalt nivå.

www.flatpanels.dk - Din guide til fladskærme

Noen som veit telefonnummeret ditt foresten?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått mitt å montert det =) Har sitt apocalypto på blu-ray, utruligt bra bilde,
    men den summingen må det bli noke forbedring på, blir litt i d høyeste laget, klarer jo ikke spille over lyden viss du ser på vanlig parabol, men film er det ikke noe problem da anlegget spiller over lyden... Men uansett stort å bra tv =)
    Hadde ein panasonic et eller annet før, ca 2år gammel å kan ikke målest i bildekvalitet =))

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flaago
    Jeg er forbanna fordi det ikke gikk å hange opp med slim wall mount...

Jeg fikk forsikringer fra butikk og alt om at det skulle fungere.. men neida... kabelen er 20 cm lang og festene på fjernsynet er 60 cm fra hverandre.....
    Jeg som hadde kjøpt inn plate til å forsterke gipsveggen med...funnet stenderene med stenderfinner og kjøpt ørten skruer...

Denne klistrete monteringen var jo hele årsaken til at jeg kjøpte denne og ikke 60 tommer pioneer...

Noen som har alternativer til ultratynne veggfester? Kanske skjøte kabelen deres?

Har og blitt fortalt at det går an å henge opp med det slim festet... Sendte mail til avshop og å hørte og de sjekket opp med produsent å det sko gå.. Har ikke rukket posten til hente det, men jeg må jo teste om det går =P
    Slim feste meinte eg sko tåla opp t 50kg, 855 veger 46kg... Men du gjore meg og usikker nå..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vekten er ikke noe problem, men det passer ikke fysisk.
    Kabelen er for kort.

Og når jeg leser det med liten skrift så står det at det passer kun til 50 tommeren i 855 serien.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den passer ikke uansett. Selv om den tåler vekten så er kabelen for kort som flaago nevner her...

Btw, ganske imponert over hvor bra bildet er på vanlig dvd også. Det er faktisk litt gøy å se på dvd igjen. :-p

Gode digitale tv signaler er også topp.

Kan ikke si mer enn at jeg er bare helt utrolig fornøyd. Angrer ikke et sekund på at jeg valgte denne foran LED.

Så da gjenstår det bare at Samsung kommer å fjerner buzzingen.

....også litt gøy å høre hvordan amerikanerne på avsforum klager over denne buzzingen. Er det mulig?

Side 10 av 50 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 30 40 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •