Beste tv til rundt 10k?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste tv til rundt 10k?

Hei, jeg driver og hjelper muttern med å kjøpe ny tv til rundt 10k (helst under dog). Den bør være 1080p 40", med fokus på god bildekvalitet. Størrelse og design har egentlig null og si. Jeg har selv 40a786 og er dødsfornøyd med den, men den er litt i dyreste laget egentlig. Noen som har noen andre anbefalinger her?

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bushwakko
    Hei, jeg driver og hjelper muttern med å kjøpe ny tv til rundt 10k (helst under dog). Den bør være 1080p 40", med fokus på god bildekvalitet. Størrelse og design har egentlig null og si. Jeg har selv 40a786 og er dødsfornøyd med den, men den er litt i dyreste laget egentlig. Noen som har noen andre anbefalinger her?
    Her er vel to av de mest anerkjente i den prisklassen:

NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk

NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk

Ville selv valgt Panasonic'en, da jeg syns plasma gir et mer naturlig bilde.

Newcomer SnikendeChris sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis hu kun skal se på tv ville jeg vurdert panasonic px80 elller oppfølgeren. full hd er minus på vanlig tvsendinger. En hdklar gjør det bedre der da den krever mye mindre av signalet og de få hd kanalene som er er KUN i 720p (hdklar) og kommer ikke fullhd der. Så hvofor ikke kjøpe god hd klar og spare penger?

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SnikendeChris
    Hvis hu kun skal se på tv ville jeg vurdert panasonic px80 elller oppfølgeren. full hd er minus på vanlig tvsendinger. En hdklar gjør det bedre der da den krever mye mindre av signalet og de få hd kanalene som er er KUN i 720p (hdklar) og kommer ikke fullhd der. Så hvofor ikke kjøpe god hd klar og spare penger?
    FullHD er vel strengt tatt også unødvendig på 42" med mindre hun sitter ubegripelig nært og ser Blu-Ray. HD digital-TV er 720p

Newcomer SnikendeChris sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kobler man til data med hdmi så trenger man full hd. der ser man stor forskjell men på vanlig tvbruk så ser manikke forskjell. eller jo, hdklar gir noe bedre bilde da den krever lite av signalet

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville kjøpt Samsung 40" LCD TV - LE40A656 Full HD til min mor om jeg skulle ut å handle.

Samsung 40" LCD TV - LE40A656 Full HD - MPX.no - Elektromarked

Vunnet både best i test og årets beste i Lyd & Bilde..prisen er ikke ille heller kun 7879,-

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Jeg ville kjøpt Samsung 40" LCD TV - LE40A656 Full HD til min mor om jeg skulle ut å handle.

Samsung 40" LCD TV - LE40A656 Full HD - MPX.no - Elektromarked

Vunnet både best i test og årets beste i Lyd & Bilde..prisen er ikke ille heller kun 7879,-
    6990 på amentio

Men jeg ville heller valgt den nye 6 er serien f0r 9500 le40b651. denne er en bedre tv

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •