Tv apparat? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Tv apparat?

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når ble Loewe prisgunstig? Noe som skjedde i ettermiddag mens jeg tok en liten blund?

-Kjetil-

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjottolf
    Når ble Loewe prisgunstig? Noe som skjedde i ettermiddag mens jeg tok en liten blund?
    Da har du sovet lenge, Kjottolf, og selv om du arbeider med Philips-produkter kan du ikke nekte for at Aventosen er en god TV til den prisen. :wink:

Loewemodellen jeg referer til konkurrerte i fjor vår direkte med f.eks. Philips 32PW9616 den gangen jeg skulle velge. Og det var uten tvil Loewe som ga det beste bildet.

TV'en er mindre prisgunstig nå i et særdelses dynamisk marked, men innen modellporteføljen til Loewe over kvalitets-TV'er er den fortsatt prisgunstig, og modulbasert for de som prioriterer det.

Philips har sikker bedre modeller på markedet i dag en 32PW9616, men så "pumper" jo f. eks. Philips ut nye modeller hver måned har jeg inntrykk av.

Så jeg får si som Philips (og Peakman); "Let's make things better (next month also)" :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Articos uten hd til 20000 kr. Bør jeg slå til på dette? Dette er en demo-tv som er 6mnd gammel og har alle garantier. OBS: Dette er en tv som ikke har stått kontinuerlig på som feks tvène på elkjøp som står på min 10 timer hver dag.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •