Rosa vertikale striper på Samsung a656 LCD-TV.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rosa vertikale striper på Samsung a656 LCD-TV.

Jeg har i det siste fått problemer med min 3 måneder gamle Samsung a656 LCD-TV. Det dukker opp rosa vertikale striper som synes best på lys bildebakgrunn, men jeg ser det ellers også, det virker for meg som det er relatert til kontrasten på en eller annen måte. Jeg har testet flere videokilder på Tven, dog bare HDMI, stripene dukker alltid opp tilslutt igjen. Noen andre som har vært borti dette?

Vennligst se bilde på problemet under.

Bildr.no

Newcomer rwksz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helt klart fabrikkasjons feil, lever den på service asap

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten tilbakemelding på hvordan det gikk med denne feilen. Jeg sendte den til service før helgen, plutselig idag tidlig får jeg beskjed fra komplett.no på e-post om at det blir sendt en erstatnings-TV, Tven viste seg å være defekt, det tok under 5 dager fra levert på service til ny TV blir sendt! All honnør til Elektronisk Service i Stanseveien 16 og Komplett.no for utrolig rask ekspedering!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SexyBuddy
    En liten tilbakemelding på hvordan det gikk med denne feilen. Jeg sendte den til service før helgen, plutselig idag tidlig får jeg beskjed fra komplett.no på e-post om at det blir sendt en erstatnings-TV, Tven viste seg å være defekt, det tok under 5 dager fra levert på service til ny TV blir sendt! All honnør til Elektronisk Service i Stanseveien 16 og Komplett.no for utrolig rask ekspedering!

Det nå jeg si var service ja !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •