3 skjermer det kommer ned til.....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

3 skjermer det kommer ned til.....

Da var tiden endelig inne, min vel 3 år gamle Toshiba Regza 37" skal erstattes. Jeg kan ikke bruke mer enn 10000,-, og ny skjerm må være minimum 40" ... jeg har etter endel skumring på dette forumet og forskjellige tester, knappet det ned til 3 kandidater:

Phillips 7403
    Philips 42" LCD TV - 42PFL7403D Full HD - MPX.no - Elektromarked

Samsung LE40A656
    Samsung LE40A656 40" LCD-TV FullHD 100Hz - Samsung - LCD-TV 40-49" - Samsung LE40A656 40" LCD-TV FullHD 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital

Toshiba 42XV550PG
    Toshiba 42XV550PG 42" LCD-TV Full-HD - Toshiba - LCD-TV 40-49" - Toshiba 42XV550PG 42" LCD-TV Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

I skrivende stund heller jeg mest mot Phillips skjermen, da den fikk best på bilde i test av Lyd & Bilde i fjor, samtidig som den har et pent design. Utifra det jeg har lest fra andre på forumet, så er det veldig mange som også velger Phillips. Jeg tenker dog mye på at dette alle er skjermer som er på vei ut av markedet, og at jeg kanskje gjør bedre i å vente ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av fjellsboe
    Da var tiden endelig inne, min vel 3 år gamle Toshiba Regza 37" skal erstattes. Jeg kan ikke bruke mer enn 10000,-, og ny skjerm må være minimum 40" ... jeg har etter endel skumring på dette forumet og forskjellige tester, knappet det ned til 3 kandidater:

Phillips 7403
    Philips 42" LCD TV - 42PFL7403D Full HD - MPX.no - Elektromarked

Samsung LE40A656
    Samsung LE40A656 40" LCD-TV FullHD 100Hz - Samsung - LCD-TV 40-49" - Samsung LE40A656 40" LCD-TV FullHD 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital

Toshiba 42XV550PG
    Toshiba 42XV550PG 42" LCD-TV Full-HD - Toshiba - LCD-TV 40-49" - Toshiba 42XV550PG 42" LCD-TV Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

I skrivende stund heller jeg mest mot Phillips skjermen, da den fikk best på bilde i test av Lyd & Bilde i fjor, samtidig som den har et pent design. Utifra det jeg har lest fra andre på forumet, så er det veldig mange som også velger Phillips. Jeg tenker dog mye på at dette alle er skjermer som er på vei ut av markedet, og at jeg kanskje gjør bedre i å vente ?
    Det finnes mange gode tv'er på markedet. Både LCD, LED og PLASMA. Personlig holder jeg en sterk knapp på Philips sine toppmodeller, og jeg tror vi kan la 7403 gå under den kategorien. Har sett den, og testet den litt ut, og jeg kan anbefale den på det varmeste. Koster under 10k, så prisen er det ikke noe å si på. Å VENTE på tv'er nytter ikke. Kommer alltid noe "Bedre" vet du. Men testen i Lyd & Bilde sier sitt. Mange på forumet som er fornøyd med den LCD'en. Jeg har 9603, som er samme tv bare med litt mer avansert bildebehandling. Har intet negativt registrert på denne. Så bare løp og kjøp!

Testen er fin den: Test av Philips 42PFL7403H LCD-TV - Tester - Lyd og Bilde

"Konklusjon (7403)
    Det er ikke tvil om at dette apparatet, med alle dets funksjoner og tilkoblingsmuligheter, er noe av det aller beste man kan få i denne prisklassen. Ankepunktene er få, og går stort sett på å moderere Philips’ overbegeistring til å vise frem hva de har fått til. Men vi har de nødvendige hjelpemidlene til å bygge de absolutt beste bildene i prisklassen, der skarphet og bevegelser er i en klasse for seg!
    "

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •